אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם ליקוריץ מסייע בשיקום נזקי סוכרת?

אחד מזיכרונות הילדות החזקים ביותר עבור רובנו היא סוכריית הליקוריץ. מסתבר שהיא לא רק טעימה – אלא מדובר במוצר אשר יכול לסייע בהתמודדות עם סוכרת. כל הפרטים במאמר הבא.

סוכרת – מגפת מדינה

בשנים האחרונות אנו עדיים לעליה משמעותית במודעות למחלת הסוכרת, אחת המחלות השכיחות והנפוצות ביותר במדינת ישראל ובעולם. בישראל חיים כיום מאות אלפי ישראלים אשר אובחנו עם סוכרת, כאשר חשוב לדעת כי ישנם דרגות שונה של המחלה, זאת מאחר וישנם ארבעה סוגים עיקריים של סוכרת: סוכרת מסוג 1, סוכרת מסוג 2, סוכרת הריונות וסוכרת מסיבות אחרות.

ליקוריץ

נזקים כתוצאה מסוכרת

סוכרת אשר איננה מטופלת כראוי עלולה לגרום לנזקים משמעותיים לבריאות הכוללים בין השאר: טרשת עורקים, אי ספיקת כליות, פצעים ברגליים, תחושת עייפות, התעלפויות ועוד. אבל, עם טיפול נכון ניתן לחיות חיים תקינים ובריאים. הטיפול הקונבנציונלי בסוכרת כולל שילוב של טיפול תרופתי עם שינויים תזונתיים, וזאת על מנת לשלוט במחלה ועל רמות האינסולין. אבל, בסוכרת ניתן לטפל גם בדרכים בריאותיות וטבעיות, זאת באמצעות שימוש בצמחים. למעשה, בעשורים האחרונים כחלק מהמחלה בסוכרת נעשה מחקרים רבים אשר מעידו כי ישנם צמחים ספציפיים אשר יכולים להקל ולעזור בנזקי המחלה, כאשר ישנם צמחים ספציפיים אשר נמצא כי הם אכן יכולים לבצע זאת, ובייחוד צמח הליקוריץ. על כן, רבים אשר נחשפו למידע הזה תוהים לעצמם האם ליקוריץ מסייע בשיקום נזקי סוכרת?

האם צמח הליקוריץ יכול לסייע בנזקי סוכרת?

צמח הליקוריץ הוא צמח אשר גודל במשך כל השנה, כאשר השורש שלו אדמדם מבחוץ וצהבהב מבפנים, והוא גדל במשך כל השנה בכל רחבי העולם. בתנאים אידיאלים, ה ליקוריץ יכול הגיע לגובה של שני מטרים. כבר מימים ימימה הצמח הזה ידוע כי בעל סגולות ריפוי, כאשר בישראל הצמח מוכר עוד מתקופת התלמוד ונזכר גם בכתבי הרמב"ם, ומדובר בצמח מרפא הנפוץ ברפואה המסורתית של תרבויות עתיקות וברפואה המודרנית. בהקשר לרופאה המודרנית נעשו בשנים האחרונות מאות מחקרים בתחום, כמו גם בישראל כאשר הפריצה הגדול בתחום הגיעה לאחר 15 שנות מחקר כאשר בטכניון הצליחו להגיע לטכניקת מיצוי מיוחדת של שורש ליקוריץ וממצאי הניסוי עלה כי השימוש בצמח ברמת מינון מסוימת יכולה להביא לסייע בשיקום נזקי הסוכרת, זאת משום שהוא מפחית את רמת הכולסטרול בדם, כמו גם מוריד לחץ דם והוא נמצא בטוח לשימוש בטווח הרחוק. חברת The 123 היא היבואן הרשמי של תוסף התזונה הייחודי the 123 Licorich+, אשר ביכולתו לסייע באופן משמעותי להתמודדות עם נזקי הסוכרת. המוצר מיוצר במפעלים הנמצאים בפיקוח משרד הבריאות, כמו גם עבר סקר סיכונים מורחב. מעוניינים לקבל מידע נוסף? פנו עוד היום דרך דף יצירת קשר לטובת קבלת פרטים נוספים בעניין.