אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

למצוא את עצמך: כך תבחר נתיב קריירה שייתן לך משמעות

אנשים רבים בגילאים שונים מוצאים את עצמם תרים אחר קריירה בעלת משמעות. אנחנו מצאנו את עצמנו במצב שכזה לא מזמן ובשלב מסוים הגענו להבנה כי עלינו לקחת את עצמנו בידיים. לכן, יצאנו לבדוק איך נוכל למצוא את עצמנו ולבחור נתיב קריירה עם משמעות. שוחחנו עם מומחים בתחום והרכבנו יחד אתם את הדרך הנכונה. הישארו אתנו ותגלו מה היא ואיך תוכלו גם אתם ליישם אותה.

 

השלב ה – 1 בסלילת נתיב קריירה עם משמעות: נבירה מעמיקה ב"אני מאמין" שלכם

אנשים רבים מוצאים את עצמם תרים אחר נתיבי קריירה עם משמעות מבלי לעצור לרגע ולשאול את עצמם מה נכון להם. אנחנו ממליצים לכם לקחת יום – יומיים חופש מהשגרה השוחקת, כדי שתוכלו להתחבר לעצמכם ולהגיע אל התשובה המתבקשת. צאו לחופש קצר במדבר, על יד הים או מעיין אהוב. שבו עם עצמכם, תחשבו מה מעניין אתכם ובמה אתם מאמינים. תרשמו את כל מה שעולה לכם בראש ולאחר מכן, תעברו אל השלב הבא.

אני מאמין

השלב ה – 2 בסלילת נתיב קריירה עם משמעות: חיפוש משרות ברחבי הרשת

בשלב זה אתם צריכים להחזיק ביד רשימה של כל מיני תחומים שמעניינים אתכם. עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולחפש משרות פנויות בתחומים הנבחרים. אם למשל החלטתם שתחום הביטוח מתאים לכם, אתם צריכים לערוך חיפוש בגוגל אחר סוכנות ביטוח דרושים ולבדוק מה הן המשרות שפנויות.

 

טיפ חשוב לחיפוש נכון

חשוב מאוד שתשימו לב כי אתם עורכים חיפוש איכותי ונכון. אנו ממליצים לבדוק את איכות אתרי הדרושים שבהם אתם עורכים את החיפוש. שכן, יש אתרים שיציעו לכם משרות טובות יותר, בעוד אחרים יציעו משרות פשוטות, כאלו שלא יאפשרו לכם להגיע לקריירה עם משמעות. אם אינכם מכירים את האתרים המומלצים, תמיד אפשר לשאול חברים שמכירים את התחום או לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים בנושא זה

 

השלב ה – 3 בסלילת נתיב קריירה עם משמעות: יצירת קשר עם המכונים המתאימים ורישום

בשלב השלישי והאחרון אתם צריכים להיות רשומים לכמה ראיונות. כן, קראתם נכון, אנו ממליצים ליצור קשר עם כמה מקומות במקביל ולהגיע ליותר מריאיון אחד. שכן, כך, אתם מגדילים את הסיכוי שלכם להתקבל לעבודה שתקדם אתכם אל עבר הנתיב עם המשמעות.

שימו לב שאינכם בוחרים בסופו של דבר במשרה שנראית לכם מתאימה באופן חלקי, פשוט כי נמאס לכם לערוך חיפושים. תשקיעו את כל המאמצים והזמן הדרוש, כדי שתגיעו בסופו של דבר אל היעד שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לסלול לעצמכם נתיב לקריירה עם משמעות. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתמצאו את הנתיב המתאים ביותר עבורכם, זה שיגרום לכם להרגיש שאתם ממצים את עצמכם ואת היכולות שלכם.

נתיב קריירה