אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לעצב אתר שיגדיל את ההכנסה שלכם

אולי לא תתעשר, אבל אתה יכול להרוויח זרם משמעותי של הכנסה פסיבית מאתר אינטרנט – אולי אפילו מספיק כדי לשמש כמקור ההכנסה העיקרי שלך.

על ידי שימוש בטכנולוגיה ומשאבים מקוונים של היום, תגלה שאפשר לבנות אתר בחינם.

בנוסף, כל מה שצריך כדי ליצור אחד שמרוויח הוא קצת מאמץ וחוויה אישית ייחודית שתוכלו לחלוק שכנראה שכבר קיימת אצלכם.

בניית אתר מעוצב היטב חשוב מאוד להצלחתו והגדלת ההכנסה שלך, לפניכם 6 טיפים לעיצוב האתר שיגדילו את ההכנסה שלך:

 

הגדרת בלוג

אמנם הקמת בלוג יכולה לדרוש מעט ידע טכני, אך בדרך כלל מדובר בתהליך מהיר, במיוחד כשמתאמנים מעט. באופן כללי, לקוחות המחפשים שירותי הגדרת בלוגים לא בהכרח רוצים עיצוב מותאם אישית: לרוב יש להם נושא בראש שהם פשוט רוצים לסטור לתמונות שלהם בעצמם. וורדפרס לוקח להתקין כחמש דקות, מה שהופך את הבלוג למשתלם באופן מפתיע.

 

אירוח

גם אינך צריך להתעסק עם שרתים משלך: שימוש בשרת וירטואלי מאחד מארחי האינטרנט הרבים הזמינים יכול להתמודד עם הצרכים של אתרים קטנים רבים. יש קצת דאגה שמלווה אירוח – אם אתר הלקוח אינו מופעל, הוא מונח על כתפיך – אך הוא נשאר מקור הכנסה קל יחסית.

 

עיצוב מודעות

עבור הלקוחות שלך שרוכשים שטח מודעות באופן מקוון, כדאי להשתמש בהם במודעות התואמות את עיצוב האתר שלהם. הצעת שירות עיצוב מודעות מקוון חוסכת מהלקוחות שלך לנסות להפוך את הלוגו שלהם למודעת באנר ומכניסה קצת כסף לכיס שלך. מכיוון שישנם גדלים מסוימים של מודעות נפוצות, אתה יכול להציע עיצוב מודעה יחיד או חבילה בכמה גדלים נפוצים.

 

הצגת תכני לקוחות

כבעל אתר תוכל להציג תכנים שונים של לקוחותיך בתמורה לתשלום, לכן במקום לנסות לעזור ללקוח שלך למצוא מישהו שעוסק בכתיבת תוכן, אתה יכול להסכים לקחת אותו כחלק מעיצוב האתר. משם עומדות בפניך שתי אפשרויות – כתוב את זה בעצמך או אמץ לך כותב תוכן.

מהלך זה יאפשר לך להרוויח משיתוף פעולה עם כותב תוכן יאפשר לך קבלת אספקה של תכנים שונים לאתרך באופן קבוע על פי דרישה של לקוחות שונים אשר משלמים לך על שירות זה.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

השיטות בהן מנועי החיפוש משתמשים באתרי דירוג משתנים לעתים קרובות למדי. חלק מתחזוקה טובה לאתר הוא עדכון אתר לפי הצורך בכדי להתעדכן בצרכים של מנועי החיפוש. הצעת אופטימיזציה למנועי חיפוש מציעה לך אפשרות לביצוע התאמה למנועי החיפוש ובכך להגדיל את החשיפה שלך.

 

שיווק

למרות שיווק באינטרנט יכול להיות משרה מלאה, אתה יכול לספק ללקוחות שלך חבילת שיווק באינטרנט בסיסית: הגדרת חשבונות באתרי רשתות חברתיות, שליחת דוא"ל לבלוגרים בשמו של הלקוח שלך ומשימות קטנות אחרות. לרוב המעצבים אין שום עניין לבצע כמות גדולה של שיווק, אך כמה שירותים פשוטים יכולים לעזור ללקוח להתחיל בעבודה ולהפיק מעט הכנסה.

 

אתר מניב