אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מדוע שווה לקנות נכס מכונס נכסים

אם יצא לכם להיתקל בזמן האחרון במודעות ענק שתופסות כמה עמודים בעיתוני סוף השבוע ובהן מופיע מגוון של נכסים למכירה מכונס נכסים, ולא ממש הבנתם מה זה אומר, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר ובו הסבר על המושג כונס נכסים, וכמה סיבות שהופכות את רכישת הנכס מכונס נכסים לרכישה שווה ומשתלמת. אז בואו נצא לדרך.

 

מה זה כונס נכסים?

כונס נכסים הוא עורך דין שמונה על ידי בית המשפט או על ידי ההוצאה לפועל על מנת לנהל נכסים של מישהו אחר. את כונס הנכסים ממנים לרוב במצב שבו האדם שקוע בחובות כבדים שאין ביכולתו להחזיר. כאשר לאותו אדם יש כל מיני נכסים ויש חשש שהוא יעביר אותם למישהו אחר או ירשום אותם על שם אחר כדי להימנע מלהחזיר בעזרתם את החוב ממונה כונס נכסים.

התפקיד של כונס הנכסים הוא למכור את הנכס כמה שיותר מהר ולהפיק ממנו כמה כסף שאפשר כדי לכסות את החובות או לפחות חלק מהם. ישנן מספר סיבות לכך ששווה מאוד לרכוש נכס מכונס נכסים, והכנו לכם כאן רשימה קצרה שלהן.

מַקְלֵט

הסיבה הראשונה – רכישה של נכס 'נקי'

כאשר אתם קונים נכס מכונס נכסים אתם בעצם עוברים דרך הרשויות הבירוקרטיות הבכירות ביותר במדינת ישראל: בית המשפט או רשם הוצאה לפועל. העסקה מקבלת את האישור שלהם, כך שבכל מקרה של טענה או בעיה יש לכם כתובת ברורה מאוד שניתן לפנות אליה. מדובר על רכישת נכס שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא נקי משעבודים ועיקולים.

 

הסיבה השנייה – תהליך רכישה מהיר יותר

ישנם כמה גורמים שהופכים את רכישת הנכס מכונס הנכסים למהירה הרבה יותר. קודם כל, לנכס יש כבר הערכת מחיר של שמאי מקצועי. הסיבה הנוספת היא שהנכס יהיה זמין לרשותכם באופן מיידי ולא תצטרכו לחכות שמישהו שגר בו יפנה אותו. גם במקרה שהדירה מושכרת האחריות על פינוי השוכרים נופלת על כונס הנכסים.

 

הסיבה השלישית – יש למי לפנות

בכל מקרה של סיבוך או בעיה ברכישה של נכס מכונס נכסים יש לכם כתובת ברורה מאוד שניתן לפנות אליה. ביטול העסקה קל יחסית לעומת עסקאות אחרות, כך שגם אם חלילה העסקה תשתבש ולא תצא לפועל, אתם תקבלו את הכסף שלכם בחזרה

להפוך ל

איך קונים נכס מכונס נכסים?

כונס הנכסים מודיע על כך שיש ברשותו נכסים למכירה, ומפרסם זמנים מסוימים שבהם ניתן להגיע לנכס ולבחון אותו. מכאן מתנהל מכרז, שבו מי שמציע את ההצעה הגבוהה ביותר זוכה בנכס.

 

סיכום

רכישה של נכס מכונס נכסים יכולה להיות הזדמנות עסקית חד פעמית שלא תחזור על עצמה. אתם מקבלים כאן נכס נקי לחלוטין מבחינה חוקית, ובמחירים אטרקטיביים יחסית. אם זה נשמע לכם מעניין, כדאי לעקוב אחר הפרסומים.

תכונה