אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהו ייעוץ לוגיסטי ואיך זה משפר את התנהלות העסק?

ייעוץ לוגיסטי מאפשר התנהלות יעילה ומיטבית ויכול לשפר את כל האספקטים הטכניים והמנהליים של העסק שלכם. כל עסק בכל תחום מערב המון סוגיות לוגיסטיות מורכבות. בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים כשזה מגיע להתנהלות הלוגיסטית ועלולים להיתקל בבעיות טכניות, אובדן לקוחות והפסד כספי רק כי לא התנהלו נכון.

 

מה בכלל מציעים בייעוץ לוגיסטי?

ייעוץ לוגיסטי יכול לסייע לבעלי עסקים למצוא את הדרך המיטבית עבורם לנהל את העסק על ידי כל אחד מהשירותים הבאים:

  1. ייעוץ לוגיסטי כלכלי- חישוב עלויות והוצאות שוטפות לאורך זמן, הערכת שווי, השוואת מחירים וביסוס תוכנית כלכלית לוגיסטית מקצועית.
  2. תכנון מערכות אחסון, שינוע וייצור- בניית מערך ממוקד של מערכת אחסון מייטבית, בחירה של אמצעי השינוע האידאלי ושיטות הייצור והשימור היעילות ביותר.
  3. ניהול כוח אדם לוגיסטי- עובדי מחסנים, מפעילי מלגזות, מנהלים לוגיסטיים ואחראי בטיחות.
  4. מערך בטיחות במחסנים ובמרכזי הייצור- מיפוי הצרכים, הסכנות והחוקים ובניית מערך בטיחות ייחודי.
  5. המלצה על תוכנות ניהול לוגיסטיות מיטביות- בחירת תוכנת ניהול המחסן או הסחורה היעילה ביותר לכל עסק. 

 

למי זה מתאים?

ייעוץ לוגיסטי מתאים לכל עסק שדורש תפעול וניהול מחסן, מפעל או אפילו חנות. כל מי שזקוק להמלצות לגבי שינוע והעברת מוצרים, מערכות טכנולוגיות לניהול סחורה, תכנון, הפצת מוצרים ואחסונם, הקפדה על כללי בטיחות ומיקסום וניהול כוח אדם לוגיסטי. ייעוץ לוגיסטי יכול לסייע ברמה הטכנית בהתנהלות היומיומים של כל בית עסק, לשפר את התפוקה, את קצב העבודה, את איכות התיעוד וההקפדה על פרטים ולאפשר לכל מנהל להיות בטוח שהכל עובד חלק ומסודר.

 

למה כדאי לי לעשות את זה?

לנהל עסק כולל כל – כך הרבה תחומים, מקצועיים, אישיים, כלכליים ולוגיסטיים. רוב בעלי העסקים מתקשים להתמקצע בכל התחומים ונדרשת עזרה מבחוץ, ייעוץ לוגיסטי יכול לתת לבעל העסק את הכלים החסרים ולסייע לו להפוך את התנהלות העסק שלו לחלקה, יעילה, בטוחה ורווחית.

 

אני רוצה ייעוץ לוגיסטי!

כל עסק הוא שונה וצרכיו שונים, תהליך הייעוץ הוא פרסונלי ומותאם עבור כל מנהל וכל עסק לפי הרצונות, הצרכים והציפיות הספציפיות. כל שנותר לעשות הוא להבין איפה נדרשת עזרה ולקבל אותה ממומחים בעלי נסיון רב שנים בתחום!

פגישת ייעוץ פיננסית