אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהיום לא צריך לצאת מהבית בשביל ייעוץ משכנתא!

על החשיבות של התייעצות עם יועץ משכנתא, אין מי שחולק. כולם יודעים שהבנקים מרוויחים כסף על חשבון הציבור ומי שרוצה להוזיל את המשכנתא שלו צריך לדעת לנהל משא ומתן לצורך כך. תשכחו מכל מה שידעתם על ייעוץ משכנתאות, הכירו את הדור החדש: ייעוץ משכנתא דיגיטלי! איך זה עובד ותוך כמה זמן זה קורה, על הכל תקבלו כאן תשובות. אז בואו נתחיל.

 

למה צריך ייעוץ משכנתא?

חשוב להבין שהבנק הוא לא גמ"ח להלוואת כספים. מדובר בעסק לכל דבר. וכעסק, כל מטרתו היא להגדיל רווחים. הוא עושה זאת על ידי הצעת הלוואות בתנאים נוחים כשאמנם הפריסה ארוכה אך הריבית יקרה… הבנק מציב גם פקידי משכנתאות המציגים את עצמם כיועצי משכנתאות מטעם הבנק וחשוב להבין כי מדובר בטריק שיווקי! הרי פקיד המשכנתאות בבנק מתוגמל על כל משכנתא יקרה שהוא מצליח "למכור" ללווה וכך עושים הבנקים ומצליחים להגדיל את רווחיהם על חשבון הלווים.

ברגע שיש יועץ משכנתא פרטי העובד מענכם, יש מי שעושה את העבודה עבורכם ובודק שאכן אתם מקבלים את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם. הוא פועל להשיג לכם אישורים עקרוניים ממספר בנקים וכך להשוות בין הנתונים למציאת המשכנתא המשתלמת, הוא מנהל עבורכם משא ומתן להוזלת ריביות המשכנתא, מרכיב עבורכם תמהיל משכנתא מותאם לצרכים האישיים שלכם ומכוון אתכם בכל מה שצריך לעשות כדי לקבל את המשכנתא. אם בעבר כדי לקבל ייעוץ משכנתא הייתם צריכים לפגוש את היועץ באופן פיזי, הרי שאתם חייבים להכיר את האפשרות לקבלת ייעוץ משכנתא דיגיטלי.

 

מה זה ייעוץ משכנתא דיגיטלי?

ייעוץ משכנתא דיגיטלי מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. אתם גם מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי מקצועי לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא, וגם ממשיכים בשגרת חייכם מבלי צורך בהגעה פיזית אל יועץ משכנתאות.

איך מתרחש הפלא? אתם נכנסים לאתר ייעודי לייעוץ משכנתא דיגיטלי (שמנו לכם קישור אליו בתחילת הכתבה) ובפשטות מחילים בתהליך. בשלב ראשון יהיה עליכם למלא שאלון מקוצר לאחריהם תצטרכו להעלות את כל המסמכים הרלוונטיים כמו צילום תעודת זהות, 3 תלושי שכר אחרונים ודפי חשבון עו"ש של 3 החודשים האחרונים. חשוב להדגיש כי מדובר באתר מאובטח האמון על שמירת מידע וחיסיון על פי חוק.

תוך 5 ימי עסקים תקבלו 3 הצעות משכנתא מבנקים שונים. את התמהיל ירכיב עבורכם יועץ מקצועי בהתאם לצרכים האישיים שלכם ואתם תהנו ממשכנתא משתלמת ומהירה. ייעוץ משכנתא דיגיטלי עולה פחות מייעוץ משכנתא פרונטלי, כך שהמרוויח הראשי הוא הלווה. הרעיון לייעוץ משכנתא דיגיטלי נולד בעידן הקורונה בו המציאות הוכיחה שניתן להסתדר גם ללא פגישות פרונטליות. אנשים אוהבים לחסוך כסף וכשזה מגיע יחד עם חיסכון כספי בעלויות הייעוץ, זה מצדיק את עצמו. בפרט כשאין כאן ויתורים על אף נתון.

מחשבון ובית