אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהם המקרים בהם תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם

כולנו יודעים שלא יוצאים מהארץ בלי להפעיל ביטוח נסיעות. שכן, מדובר בעניין בסיסי. אבל לאחרונה גילינו שלא מעט אנשים טסים לחו"ל, מפעילים את הביטוח והם בכלל לא יודעים מהם המקרים שבהם הם יצטרכו להפעיל את הביטוח שלהם. הדבר כנראה גרם להם לא פעם לאובדן של החזרים פוטנציאליים. כדי שתוכלו לדעת מהם המקרים הללו, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות.

 

המקרה ה – 1 שבו תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל: במקרה של אובדן או גניבה של ציוד

ארזתם את המזוודה ואתם יודעים בדיוק מה הנחתם בתוכה? אם כך, כדאי שתבדקו בכל רגע נתון בעת שהותכם מחוץ לארץ כי כל הציוד שארזתם נמצא במקומו. שכן, לא פעם, ישנם מקרים בהם אנשים מדווחים על אובדן או גניבה של חפצים יקרי ערך כמו למשל הפריטים הבאים:

  • תכשיטים
  • מצלמה
  • מחשב
  • חפצי אמנות
  • מכשיר נייד

אם אתם לנים למשל במלון וגיליתם שמישהו פרץ לחדר שלכם, עליכם לבדוק מיד אם נגנבו לכם פריטים אישיים. במידה וכן, אתם תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות.

 

המקרה ה- 2 שבו תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל: במידה ואבדה לכם המזוודה

אם אבדה לכם המזוודה או אם אתם סבורים שהיא נגנבה לכם, אתם צריכים להפעיל את הביטוח שלכם. שימו לב, אם בחרתם בחברת פספורט קארד ביטוח חול, אתם יכולים לשוחח עם נציג ולבדוק עמו מה עליכם לעשות מיד לאחר הפעלת הביטוח. שכן, אתם כנראה תמצאו את עצמכם ללא בגדים ופריטים שחשובים לכם להמשך השהות שלכם בחוץ לארץ. חשוב לבדוק באותם רגעים אם חברת פספורטכארד או חברת הביטוח שלכם צפויה להעניק לכם החזר מידי לצורך קניית הדברים שחסרים לכם.

 

המקרה ה – 3 שבו תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל: במידה ועברתם תאונה או חליתם

אם אתם זקוקים לאחד או יותר מהדברים הבאים, עליכם להפעיל מיד את ביטוח הנסיעות שלכם:

  • ביקור חירום אצל רופא שיניים
  • ביקור חירום אצל רופא כללי
  • פינוי לבית חולים לאחר תאונה ועוד

אם אתם נדרשים לקבל טיפול רפואי במהלך השהות שלכם בחוץ לארץ, כדאי שתפנו בהקדם אל המוקד של חברת הביטוח הנבחרת כדי לקבל הכוונה וסיוע אודות הזכאות שלכם. ראוי לציין כי מרבית החברות מפעילות קו חירום שצפוי לעבוד 7\24. כך שאם חלילה אירע לכם מצב רפואי מורכב, אתם יכולים להתקשר לקו זה בכל שעה אפשרית.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן רשימת המקרים שבהם אתם תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות שלכם לחוץ לארץ. אנו מאחלים לכם שלא יהיה לכם צורך להפעיל את הביטוח במקרים אלו או במקרים אחרים. שתהיה לכם נסיעה טובה, בטוחה ונעימה ותשמרו על עצמכם.

ביטוח נסיעות