אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה ההשפעה של לוגו העסק על סגירת עסקאות בשוטף?

לוגו הוא חלק בלתי נפרד מהשיווק של העסק. כמו שהמטרה של השיווק היא להגדיל את הרווחים שלכם וההכנסות שלכם מהעסק כך גם המטרה של הלוגו.

הלוגו עובד על החוש הכי בסיסי של האדם – הראייה.

בשונה מפרסום רגיל שמשתמש במילים רבות כדי להסביר מדוע החברה היא טובה וכדאי לעשות איתה עסקאות, הלוגו משדר ללקוחות מסרים דרך הראייה אותם הם סופגים במהירות.

המסרים מעצבים להם את התפיסה על המותג ואת הצורה בה הם רואים אוותו – והתפיסה הזו היא שתגרום להם להחליט האם לרכוש מכם מוצרים או לא.

הלוגו יכול לשחק לטובתכם או לרעתכם, לכן חשוב ליצור לוגו איכותי שיעלה את כמות העסקאות בשוטף.

אולי אתם לא תראו את התוצאות ישר ולא תבחינו בהבדלים משמעותיים בהתחלה, אך אם תתמידו אתם תראו השפעה על היומיום של העסק.

 

האם זה מעלה את הרווחיות?

אולי את סקפטיים לגבי הלוגו אז נביא לכם טיעון מוחץ שיבהיר לכם את המציאות – לפי מחקרים וניסויים בנושא הלוגו משנה משמעותית את התדמית וכמות המכירות של החברה. כדאי לכם להשקיע בלוגו איכותי בשביל הסיכוי הגבוה שזה ישפיע לטובה, כיוון שהעלות של יצירת לוגו היא לא כל כך גבוהה. בדרך כלל תשלמו עד 3000 שקלים למעצב מקצועי. כמו כן, תוכלו לנסות לעצב בעצמכם לוגו בחינם אם יש לכם כלים שיווקיים ועיצוביים ואתם סומכים על עצמכם. בנוסף,  המחקרים גילו דבר מסקרן מאוד לגבי לוגואים – הדבר המהותי ביותר שרוב האנשים אמרו שלוגו צריך להכיל בתוכו הוא אותנטיות (על פי שאלון של הרבה אנשים) – אם הלוגו מדבר על מה שהחברה עוסקת בו זה לוגו שמושך אותם לקנות את המוצרים של אותה חברה. לפרטים נוספים על לוגו לעסק.

 

איך לוגו מקדם עסקאות ומכירות?

  1. חברה בלי לוגו משדרת ללקוחות שלה שהיא רק ניסיונית. היא לא משדרת ביטחון במוצרים שלה ולא יוצרת נוכחות משמעותית בשוק. אנשים לא רוצים לקנות אצל חברה ניסיונית וכך הרווחים יורדים.
  2. אנשים אוהבים לראות לוגו כי זה מסביר להם על המותג ומושך אותם לרכוש אותו – כך העסקאות יכולות לגדול עם הזמן.
  3. לוגו של חברה יוקרתית הופך לסמל סטטוס ומסמל את המעמד החברתי. אנשים אוהבים לקנות מותגים בשביל להראות שיש להם כסף, איך הם מראים את זה? משוויצים בלוגו.
  4. לוגו שעוצב בהתאם לקהל היעד, לרצונות ולצרכים שלו ייגע במקומות הרגישים של האנשים ויניע אותם לרכישה.

 

סיכום

לוגו הו אחלק חשוב מהשיווק וכדאי לכם להשקיע בו כדי להגדיל את הרווחיות של העסק ולהעלות את המודעות אליו – ועכשיו זה מוכח אז אל תבזבזו זמן על וויכוחים. ההשקעה בלוגו היא לא גבוהה וכל עסק יכול לעמוד בה – אז הגיע הזמן שתיצרו לכם לוגו איכותי.

 

לוגו של חברה