אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה ההשפעות של קידום אורגני מבחינה כלכלית

לא מזמן נכחנו באירוע שהופק עבור בעלי עסקים מתחומים שונים שמטרתו להכיר עסקים שונים מתחומים שונים. במהלך האירוע היינו עדים לשיח ער בכל הנוגע לקידום אורגני ברחבי הרשת. היו מי שטענו שההשפעות של הקידום האורגני הן מינימליות ולכן הם בוחרים שלא להשתמש בהן, בעוד, אחרים טענו את ההפך הגמור. אנחנו לא לקחנו צד בשיח ויצאנו לבדוק מה התשובה הנכונה.

 

רקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציין בפניכם את ההשפעות של קידום אורגני מבחינה כלכלית על העסק שלכם, ראוי שנציין בפניכם שאת המידע שיופיע בפניכם בשורות הבאות, קיבלנו מאנשים שמבינים עניין בתחום. מדובר כמובן בבעלי עסקים שונים שקידמו את האתרים שלהם באופן אורגני וקבוע בשנים האחרונות. בעלי העסקים הללו עוסקים בתחומים הבאים:

  • מלונאות ואירוח
  • רכבים
  • ריהוט ועיצוב הבית

כמה מהם מפרסמים כך עד היום וחלק בחרו בשיטות פרסום אחרות. שאלנו אותם את כל השאלות המתבקשות כדי להבין אחת ולתמיד – מה ההשפעות של ההליך מבחינה כלכלית? וחזרנו עם המידע שאפשר לנו לדעת מה התשובה הנכונה לוויכוח.

 

הדרך שעשינו כדי להגיע אל התשובה

כדי שנוכל לדעת את התשובה לשאלה המתבקשת, שאלנו את בעלי העסקים למה הם בוחרים להמשיך ולקדם את העסק שלהם באמצעות קידום אורגני ברחבי הרשת. היה חשוב לנו שלא לכוון אותם אל התשובה ישירות. אנו מוכרחים לציין שזה לא היה קשה בכלל לשמוע את התשובה לשאלה הראשונה.

שכן, הם מיד ענו שקידום אורגני מביא לתוצאות שנוגעות לכיס. מסתבר שבעלי העסקים שעמם שוחחנו יש חברת קידום אתרים קבועה שמלווה אותם כבר שנים ומקדמת את העסק שלהם באופן אורגני.

 

אז מה ההשפעה של קידום אורגני מבחינה כלכלית?

אתם בוודאי מבינים מהמידע שצוין בפניכם בפסקה הקודמת שההשפעה של קידום אורגני היא עצומה מבחינה כלכלית. רבים מבעלי העסקים ציינו בפנינו שהקידום האורגני מאפשר לגולשים שלהם להישאר בדף התוצאות במקום להוביל אותם אל אתרים אחרים, מתחרים.

הדבר מעלה את הסיכויים באופן משמעותי לביצוע רכישה באתר העסק או אפילו רק בהתעניינות. לדברי בעלי העסקים, מספיק שגולש רק נכנס לאתר, רואה את הלוגו ומתרשם ממנו, זה מספיק. שכן, הוא מכיר את העסק ויזכור אותו למקרה שיצטרך את שירותיו בהמשך.

 

אין ספק – קידום אורגני זו התשובה המתבקשת מבחינה כלכלית

כעת אנו יודעים שאין ספק. קידום אורגני מאפשר לעסק שלכם לבלוט על פני עסקים אחרים שמציעים שירותים או מוצרים שדומים לאלו שאתם מציעים. היתרון בקידום האורגני זו העובדה שגולשים נכנסים דווקא לאתר שלכם ומבצעים בו את הרכישה במקום באתרים אחרים. כך שאתם צריכים לבחור בקידום אורגני ולהכין את הכיס.

 

לסיום

עכשיו אנו מוכנים לאירוע הבא שצפוי להיערך בקרוב. שכן, ברגע שתעלה התהייה בנוגע לקידום אורגני – תהיה לנו תשובה עם הוכחות.

קידום אורגני מבחינה כלכלית