אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה הוא משרד עורכי הדין המוכר ביותר בארץ בתחום רשלנות רפואית?  

מרקמן טומשין ושות' הוא המשרד המוביל בארץ בתחום של רשלנות רפואית. במשרד כ-70 עורכי דין, המעניקים שירות ללקוחות ב-10 סניפים בכל רחבי הארץ. צוות המשרד מונה עשרות עובדים נוספים אשר מספקים מעטפת רחבה והמשרד מקבל ייעוץ שוטף ממומחים רפואיים שונים. המשרד עומד לצד נפגעי רשלנות רפואית ומייצג תובעים בלבד ואינו מייצג גופים רפואיים וחברות ביטוח.

 

היתרון של  משרד גדול

כאשר מדובר במשרד עורכי דין קטן, כוח האדם הוא מינימאלי ומצומצם. במשרד עורך דין גדול שמתעסק ברשלנות רפואית, תמצאו עוזרים משפטיים רבים ועורכי הדין יכולים לעזור ולייעץ האחד לאחר. המעטפת שמקבל הלקוח היא הרבה יותר גדולה במשרד גדול והיא מאפשרת לבצע את העבודה בצורה יותר מהירה ויעילה.

עורך דין רשלנות רפואית

מומחיות וידע

בתביעות רשלנות רפואית יש צורך בחוות דעת של מומחה רפואי שיבסס את עצם מעשה הרשלנות ואת הנזקים לתובע כמו גם את הקשר הסיבתי בין הרשלנות והנזקים לתובע. עורך דין רשלנות רפואית במשרד גדול כמו מרקמן טומשין ושות' מכיר מניסיון את המומחים השונים שיכולים לספק חוות דעת לתביעה לפי מאפיינה והתחום הרפואי הרלוונטי לתביעה.

 

יתרון של זמינות

כאשר פונים אל משרד גדול המתמחה ברשלנות רפואית הזמינות של המשרד לעבוד על תיק משמעותי בתחום הינה גבוהה מכיוון שיש די כוח אדם לטפל בתיק המורכב ולהעניק את תשומת הלב הנדרשת לשם בניית התיק. לעבוד על תיק רשלנות רפואית כולל עבודה מקדימה רבה על מנת לבסס את התביעה ולאחר מכן יש עבודה לא פשוטה במשא ומתן מול הצד האחר או מול בית המשפט במידה והתביעה תגיע לשם. הדבר דורש זמן, כוח אדם וכסף ואת כל זה יש במשרד עורכי דין גדול ומבוסס.

עורך דין רשלנות רפואית

מוניטין מוכח

למשרד עורכי דין גדול בתחום של רשלנות רפואית יש מוניטין מוכח. המשרדים הגדולים לא גדלו בין-לילה והם נמצאים בשטח זמן רב, דבר שמוכיח על יעילות הפירמה והמוניטין שיצא לה בתחום. לשכור שירותי משרד עורך דין ידוע ובעל שם יכול להיות יתרון ללקוח כאשר הנתבעים מבינים כי התיק נבדק מראש והוכן כראוי. שכירת משרד עורכי דין גדול מהווה הפגנת כוח מצדו של התובע.

 

פריסה גאוגרפיית רחבה

משרד עורכי דין גדול לרוב אינו מוגבל גאוגרפיית. בדרך-כלל לפירמות הגדולות יש סניפים בכל מיני ערים גדולות בארץ. משרד מרקמן טומשין ושות' פרוס ברחבי ישראל עם סניפים מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום. הדבר חיוני על מנת לתת שירותים משפטיים מהמעלה הראשונה לתובעים בכל רחבי הארץ. כפי שידוע לכל שירותי הבריאות במרכז הארץ טובים יותר מאשר בפריפריה ומקרי רשלנות רפואית עשויים להתרחש גם בערים המרוחקות מהמרכז.

עורך דין רשלנות רפואית