אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה הוא תכנון פיננסי?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט מכרים שאומרים שהם יכולים להיות רגועים בחיי היום יום בגלל שיש להם תכנון פיננסי. השיח הער בנושא גרם לנו לתהות במה מדובר? כדי לענות על השאלה הזו עבור אנשים נוספים שתוהים בנושא, יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו לא רק מהו התכנון הפיננסי, אלא גם תגלו אם אתם זקוקים לו.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם מה הוא תכנון פיננסי, אנו רוצים להציג בפניכם את האנשים שעומדים מאחורי המדריך. אלו שגרמו לנו להבין באופן מעמיק במושג המדובר. ראוי לציין כי אלו אנשים שמצהירים בריש גלי כי יש להם תכנון פיננסי מעמיק שמאפשר להם לנשום לרווחה.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה שעוסקת בתכנון כלכלי נכון. ציינו כי אנו עתידים לכתוב מדריך בנושא וביקשנו לקבל תשובה לשאלה המתבקשת: "מה אומר לכם המושג תכנון פיננסי?". קיבלנו כל כך הרבה תשובות שגרמו לנו להבין באופן מעמיק את העניין ובחרנו להציג בפניכם את התוכן הענייני ביותר.

 

אז מה זה בכלל תכנון פיננסי?

תכנון פיננסי זו ההגדרה לתכנון נכון מבחינה כלכלית. מדובר בתכנון מקיף ביותר שלא כולל רק את האפשרות לחסוך כסף מההכנסות שלכם. אלא, הוא כולל מבט מקיף מבחינה פיננסית על התחומים הבאים:

  • תכנון של פרישה
  • השקעות אלטרנטיביות
  • ביטוחים
  • החזרי מס
  • תכנון נכון של נטילת משכנתא ועוד

רבים מהגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך אמרו שהם הסתייעו בחברת השיא תכנון פיננסי שאפשרה להם להגיע אל המקום שבו הם היום – במקום טוב מבחינה כלכלית.

 

מי יכול לבצע הליך של תכנון פיננסי?

כל אחד יכול לבצע הליך של תכנון פיננסי. מי מכם שיש להם את הזמן והידע המעמיק בתחום, יכולים לעשות זאת באופן עצמאי. בעוד אחרים, שאין להם ידע מעמיק בנושא, יכולים להסתייע בגורמים חיצוניים שמומחים בתחום, ממש כמו חברת השיא שסייעה לגורמים שצוינו לעיל.

 

איך בוחרים בבעל מקצוע שיסייע בהליך?

אם אתם יודעים שעליכם להסתייע בבעל מקצוע חיצוני או בחברה מסודרת, עליכם לערוך בירור מקיף תחילה. שכן, הסתייעות בעניינים חשובים שכאלו מצריכה מכם ביטחון. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שאתם בוחרים בחברה או באיש מקצוע שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לכן, תצטרכו לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על חברות מוכרות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהו תכנון פיננסי ואיך תוכלו לבצע אותו באופן הטוב ביותר. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם יכולים להעביר אותו הלאה, אל מי שטרם שמעו עליו וצריכים לשמוע מקרוב. נאחל לכם בהצלחה ושתתכננו נכון את העתיד שלכם.

תכנון פיננסי