אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה הם שירותי מחשוב?

כבעלי עסק, יש אינספור דברים שתצטרכו לטפל בהם במהלך היום יום שלכם. מפגישות, ניהול עובדים, בקרת כספים והגעה ליעדים – הצלחת שלכם כנראה כבר מלאה במשימות. למה לא להקל על תהליך עבודה שלכם? כשיש אופציה להשתמש בשירותי מחשוב כדי לזרז תהליכים ולפתור לעסק שלכם מגוון של בעיות שוטפות, שימוש בשירותים כאלו הוא הפתרון האידיאלי. במאמר זה נסביר מהם שירותי מחשוב וכיצד הם יעזרו לכם ולעסק שלכם.

 

שירותי מחשוב – מה הכוונה?

ישנם תהליכים רבים שצריכים לקרות ביום העבודה בעסק שלכם. משימות שוטפות, פגישות חשובות, עסקאות, וכולי. בכול העניינים הללו מדובר על התעסקות עם כמות עצומה של חומר, אותו צריך להניע ממקום למקום ולאחסן איפשהו, וגם לגבות ולתחזק. איך עושים זאת? בעזרתם של שירותי מחשוב לעסקים שיאפשרו לכם לאחסן ולגבות חומרים במגוון צורות. בואו נסתכל על כמה מהם.

שירותי מחשוב לעסקים

מחשוב ענן

עבור חברות שלא מעוניינות לתחזק תשתיתIT  יקרה באופן שוטף כדי שיהיו לה שרתים משלה, ניתן לשכור שירותי מחשוב לעסקים שיספקו עבורה שרתי ענן חיצוניים. בעזרתם תוכלו למנוע אובדן של חומרים קריטיים שעלולים להוביל לאסונות בעסק שלכם, ועל הדרך גם להוזיל את עלויות התפעול החודשיות של העסק בכך שלא תצטרכו להתעסק עם תפעול שרתים ועלויות כוח אדם.

 

גיבוי ענן

איך לוודא שכול החומרים והנתונים החשובים שהעברתם לענן נמצאים שם ולא קורה להם כלום? בעזרת גיבוי שוטף של הענן תוכלו להגן על החומרים שלכם ממתקפות סייבר, לשמור על הנתונים הקיימים במקרה של אסון, באופן עקבי ומאובטח.

 

אבטחת מידע

ביום יום שלכם אתם מתעסקים עם המון מידע, חלקו חסוי או צריך להישמר בדיסקרטיות מסיבה כזו או אחרת. כדי לעזור לכם להימנע מתקיפות סייבר או גניבת מידע ולשמור על המידע שלכם מוגן ובטוח, תוכלו להשתמש בשירותי אבטחת מידע, אשר יספקו לכם פתרונות אבטחה מקיפים, אנטי וירוס ופיירוול מנוהל.

שירותי מחשוב לעסקים

תחזוקה וטיפול בשרתים

כדי שתוכלו להשתמש בשרתים לאורך שנים בבטחה ובהצלחה, יש צורך למצוא שירות שיעזור לכם לתחזק אותם בשגרה. מטיפול בבעיות שצצות במהלך יום העבודה לטיפול מניעתי בתקלות באופן שוטף, עם תחזוקה נכונה תוכלו להבטיח שהשרתים שלכם ימשיכו לתפקד כהלכה במשך שנים ארוכות.

 

הבחירה הנכונה

אז הבנו כמה קריטיים שירותי המחשוב הללו. מאיפה מביאים אותם ועל מי אפשר לסמוך? חברה כמו אקטיבאייט היא מומחית בתחום שירותי המחשוב, עם ניסיון של שנים בפתרונות אחסון ותחזוקה של שרתים, ויכולה לסייע לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.

 

לסיכום

בין אם אתם חברה גדולה או קטנה, העסק שלכם זקוק לשירותי מחשוב. מהעברת חומרים לענן וגיבוי ענן, אבטחת מידע קריטי, תחזוקה וטיפול שוטף בשרתים מקומיים ועוד, כול עסק זקוק לשירות שיעזור לתמוך ונהל את העניינים בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה.

שירותי מחשוב לעסקים