אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה זה בית סוכן?

בשנים האחרונות, סוכני הביטוח הפרטיים עומדים מול קשיים הולכים וגוברים כאשר הם מתחרים בחברות הביטוח הגדולות. על מנת לקבל ולספק את התנאים הטובים ביותר, סוכני ביטוח רבים פונים לגוף בשם "בית סוכן". במאמר זה נסביר מה הוא בית סוכן ומה הוא מציע לסוכניו וללקוחותיו.

 

בית סוכן כאלטרנטיבה למצב הקיים

סוכן הביטוח יכול לחבור לגוף עסקי בשם בית סוכן ובכך לזכות במעטפת הרחבה שבית הסוכן מעניק בתמורה לעמלה אותה משלמות חברות הביטוח השונות בעבור פעילותו. בפעולה זו, סוכן הביטוח הופך משכיר לעצמאי והמעטפת שמעניק לו בית הסוכן מאפשרת לו להתחרות בתנאים אותם מציעות חברות הביטוח הגדולות.

 

מה בעצם כוללת המעטפת של בית הסוכן

המעטפת של בית הסוכן מעניקה הטבות בהיבטים רבים, ביניהם היבטים מקצועיים וכלכליים.

הטבות בהיבט המקצועי

כלים טכנולוגיים – בית סוכן מעניק לסוכני הביטוח שלו גישה לתוכנות חדשניות המייעלות את עבודתם דרך דיגיטציה של מסמכים וטפסים להחתמה, בנוסף על ממשקים ומחשבונים לחישוב והשוואת תנאי פוליסות שונות.

הכשרות – בית סוכן מעניק לסוכני הביטוח הכשרות, ריענונים והדרכות ששומרים על סוכני הביטוח הותיקים מעודכנים ורלוונטיים, כמו לדוגמה ליווי סוכנים והתמקצעות בכל הקשור ברשתות חברתיות, הקמת אתרי אינטרנט ופרסום דיגיטלי. יחד עם זאת, סוכני ביטוח חדשים זוכים לחונכויות וליווי צמוד בצעדיהם הראשונים במקצוע.

קידום בירוקרטי – כגוף עסקי המאגד תחתיו מספר גופים פרטיים, לבית סוכן יש היכולת למנף את מעמדו החזק לטובת קיצור הליכים בירוקרטיים וקידום מהיר יותר של פעולות ביטוחיות ופיננסיות כמו הקמת פוליסה או תביעה.

 

הטבות בהיבט הכלכלי

הסכמי עמלות – לבית הסוכן האפשרות, בתור גוף גדול יחסית, לקבל הסכמי עמלות מצד חברות הפיננסים והביטוח הגדולות בתנאים משופרים לעומת סוכן ביטוח פרטי.

חיסכון בהוצאות תפעול – בית סוכן מטפל בפן התפעולי ובפן האדמיניסטרטיבי עבור סוכן הביטוח ובכך מבטיח שהסוכן יקדיש את עיקר מרצו בצד המקצועי של עבודתו.

מיקסום של תיקי לקוחות קיימים – בית סוכן מעניק תמיכה שיווקית לסוכנים פרטיים בכך שהוא מקדם, בין היתר, מכירה צולבת ללקוחות הסוכן.

 

לא רק ביטוח

הצטרפות לבית סוכן משמעותה לא רק להינות מהמעטפת אותה בית הסוכן מציע, שכן חלק מבתי הסוכן מציעים איגוד של כמה שירותים נוספים לשירותים הביטוחיים להם תזדקקו. גופים כמו פמלי אופיס לדוגמה מציעים שירותים ביטוחיים יחד עם שירותים פיננסיים והשקעות, הכל תחת אותה קורת גג. איחוד הנושאים האלה יחד בצורה זו מאפשר ללקוח בקצה לקבל שירות מקצועי ומקיף בנוחות מקסימלית בכמה שיותר תחומים.

 

לסיכום

בית סוכן הוא גוף עסקי שמופיע יותר ויותר בשנים האחרונות בשל המעטפת שהוא מעניק לסוכני הביטוח הבוחרים להצטרף אליו. המעטפת, על צדדיה הכלכליים והמקצועיים, משפרת את התנאים אותם הסוכן מקבל בעבודתו וגם את תנאי לקוחותיו, במיוחד בשל האפשרות של הלקוח להיעזר בשירותים נוספים אותם בית הסוכן מציע.

מבנה מפורק