אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהי רשימת הצ'ק ליסט האולטימטיבית לפני טיסה לחו"ל

טיסה לחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומרתקת, אך היא גם יכולה להיות מלחיצה אם לא מוכנים כראוי. כדי להבטיח שתגיעו ליעדכם בשלום ובנוחות, חשוב להכין רשימת צ'ק ליסט לפני הטיסה. קבלו את הרשימה האולטימטיבית לפני שיוצאים לחו"ל.

 

כרטיסי טיסה

ודאו שיש ברשותכם כרטיסי טיסה תקפים לכל הנוסעים. בדקו את זמני הטיסה והנחיתה כדי לוודא שאתם מגיעים ליעדכם בזמן. מומלץ להדפיס את הכרטיסים או לשמור העתק במכשיר הנייד.

 

דרכון בתוקף

ודאו שיש ברשותכם דרכון עם תוקף של לפחות למשך 6 חודשים לאחר מועד הטיסה. בנוסף, בדקו את דרישות הוויזה של המדינה אליה אתם טסים. במידה ויש צורך בוויזה התארגנו על כך מספר חודשים מראש.

טיסה לחו"ל

 

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא חיוני במקרה של ביטול או קיצור נסיעה, מצב רפואי דחוף ואובדן או נזק לכבודה שלכם. יש לרכוש ביטוח מייד לאחר רכישת כרטיס הטיסה או הטיול המאורגן. במידה וצריך להוסיף ספורט אתגרי, איתור וחילוץ וביטוח קורונה מורחב, יש לבצע זאת עם הרכישה של הביטוח.

 

כסף ואשראי בינלאומי

ודאו שיש ברשותכם מספיק כסף מזומן או כרטיסי אשראי כדי לכסות את הוצאות הנסיעה שלכם. בדקו את שער החליפין של מטבע היעד שלכם. כיום אף ניתן להשתמש בארנק הדיגיטלי במכשיר הנייד ולכן מומלץ להוריד את האפליקציה המתאימה למכשיר הנייד שלכם.

 

בגדים וציוד

ודאו שיש ברשותכם בגדים מתאימים לכל מזג האוויר במדינה אליה אתם טסים. הביאו גם ציוד אישי, כגון, תרופות, מוצרי טיפוח, מתאם לחשמל ומטען חשמלי.

 

מסמכים חשובים

ודאו שיש ברשותכם את כל המסמכים החשובים שלכם, כגון תעודות ביטוח, קבלות, וחומרי עבודה אם אתם נוסעים לחו"ל לצורך עסקים.

 

טעינה לטלפון נייד וחבילת גלישה

ודאו שיש ברשותכם סוללה נטענת או מטען נייד כדי שתוכל להשתמש בטלפון הנייד שלכם בטיסה. בנוסף רכשו סים או חבילת גלישה ליעד המתוכנן. למידע נוסף היכנסו אל https://multi-travel.com.

טיסה לחו"ל

 

פעילות מרגיעה ונשנושים

הביאו איתכם ספר, משחק, או משהו אחר שיעזור לכם להירגע בטיסה. בנוסף, אם אתם טסים טיסה ארוכה, הביאו איתכם נשנושים, אוכל ושתייה כדי להימנע מרכישת מזון יקר בטיסה.

 

מתי להגיע לשדה התעופה?

מומלץ להגיע לשדה התעופה 3 שעות לפני מועד הטיסה כדי לאפשר מספיק זמן לביצוע צ'ק אין, בידוק בטחוני ודיווח על כבודה.

 

לסיכום

אם אתם טסים עם ילדים, קחו בחשבון את הצרכים שלהם בעת הכנת רשימת הצ'ק ליסט. למשל לטיסה הביאו להם פעילויות מותאמות גיל כמו, משחקי קופסא, תשבצים, משחקי מחשב, ספר, חוברת צביעה וכד'. אם אתם טסים למדינה עם שפה שונה, קחו בחשבון את הצורך בתרגום של מסמכים חשובים. על ידי הכנת רשימת צ'ק ליסט לפני הטיסה, תוכלו להבטיח שתגיעו ליעדכם בשלום ובנוחות.

טיסה לחו"ל