אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה קונים לאמא טרייה?

תינוק חדש שמצטרף אל המשפחה זאת סיבה מצוינת לקנות מתנה מפנקת וייחודית לאמא הטרייה. העניין הוא שתמיד נראה כי לאמא הטרייה שאנחנו מעוניינים לפנק יש כמעט הכל, וכשאנחנו מנסים לחשוב על מתנה מפנקת וייחודית, אנחנו כמעט תמיד מצליחים ללכת לאיבוד? אז במיוחד בשבילכם, ריכזנו כמה רעיונות למתנות מיוחדות שכל אמא תשמח לקבל.

 

מזל טוב, תינוק חדש הצטרף אל המשפחה!

רגע הלידה הוא אחד הרגעים המשמחים והמרגשים ביותר בחייה של כל אם ומשפחה ולאחר תקופת ההתאוששות והחזרה אל הבית, מגיע הזמן בו מגיעים החברים ובני המשפחה לבקר את האמא הטרייה ובאותה הזדמנות, להביא לה מתנה מפנקת וייחודית, שתקלע לטעמה ותקל עליה בתקופה הרגישה והלחוצה שלאחר הלידה.

מתנה מפנקת וייחודית היא קבלת פנים נעימה ומושלמת לאמא הטרייה, כשהיא גם תורמת להפגנת ההערכה והאכפתיות שאנחנו מרגישים כלפיה. אך כיצד בוחרים מתנה מפנקת וייחודית לאמא הטרייה כשנראה שיש לה כבר הכל?

מתנה

רעיונות למתנות מפנקות וייחודיות לאמא הטרייה

בין אם מדובר בלידה ראשונה ובין אם בלידה המגיעה אחרי מספר לידות, בחירת מתנה לאמא הטרייה תמיד נראית לנו משימה מאתגרת הדורשת השקעה ומחשבה תחילה, כדי שהמתנה אכן תהיה מפנקת וייחודית. בין כל המתנות והרעיונות השונים, ריכזנו עבורכם כמה מתנות שכל אמא טרייה תשמח לקבל:

 

מארז מתנה

מארז מתנה ליולדת הוא מתנה שכל אמא טרייה תשמח לקבל. את מארז המתנה ניתן להרכיב מכל מיני מוצרים לבחירתכם, החל ממתקים ושוקולדים מפנקים, דרך חליפות איכותיות לרך הנולד ועד מוצרי טיפוח והאכלה, היוצרים יחדיו מארז מושלם ואיכותי.

 

שוקולדים ופרחים

כל אמא טרייה חווה תקופה לחוצה ומתישה אחרי הלידה, כאשר שוקולדים איכותיים ומפנקים, לצד פרחים טריים וצבעוניים, יכולים להיות בהחלט מתנה שימושית שתרים את המצב רוח ליולדת.

 

מוצרי טיפוח

כל אישה מעוניינת להיראות הכי יפה בעולם ודווקא בתקופה שלאחר הלידה, זה הזמן להעניק לאמא הטרייה מוצרי טיפוח ויופי, כמו סבונים קרמים ובשמים, כחלק ממארזי מתנה לתינוק שנולד ובכך לשלב רעיון מקורי ומתנה שימושית.

מתנה

איך לשדרג את המתנה לאמא הטרייה?

לאחר שראינו מספר רעיונות למתנות מפנקות וייחודיות לאמא הטרייה, כדאי להקדיש תשומת לב למספר דברים היכולים לשדרג בקלות וללא מאמץ את המתנה שבחרתם:

 

מארז איכותי

מתנה ליולדת הארוזה במארז מיוחד ואיכותי, יכולה להוסיף ולשדרג את המתנה ולהראות כי הושקעה מחשבה גם בעיצוב ובנראות החיצונית.

 

ברכה מקורית

מלבד המתנה עצמה, כדאי להקדיש כמה דקות לניסוח של ברכה אישית ומיוחדת, כך שהמתנה תקבל גם פן אישי ומרגש.

 

לסיכום

כשאנחנו מגיעים לבקר את האמא הטרייה, כדאי שנגיע עם מתנה מפנקת וייחודית ואם אתם מתלבטים יותר מידי לגבי סוג המתנה המתאימה ביותר, מארזי מתנה מפנקים, שוקולדים ופרחים וכן מוצרי טיפוח ויופי, יכולים בהחלט להיות רעיונות למתנה מפנקת וייחודית, אותה תוכלו לשדרג באמצעות השקעה בעיצוב המארז והקדשת ברכה אישית ומקורית.

מתנה