אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מחברות ספירלה לחברת ביטוח – איך זה פרסום חיובי לעסק

 פתחתם עסק חדש ואתם מחפשים רעיונות לפרסום?

בעלי עסק וותיק שמעוניין להיפתח כלפי קהל יעד חדש ומחפש את הדרך לעשות זאת?

מחברת ספירלה מעוצבת זה משהו שחשבתם עליו פעם?

סביר להניח, שהמחשבה על מחברת ספירלה מעוצבת לא הייתה חלק ממחשבות על קידום העסק.

מזל שהגעתם למאמר זה, שיסביר לכם, למה מחברת ספירלה מעוצבת של בית דפוס מחברות, זה רעיון נפלא לקידום העסק שלכם.

נניח שאתם סוכני ביטוח, בעלי וותק רב בתחום, עם קליינטורה יציבה אך מחפשים לפנות לקהל יעד נוסף, שטרם נחשף אליכם?

בכל זאת יש תחרות מאוד גדול בתחום הביטוחים בתקופה זו.

אספנו בשבילכם מספר דרכים, וותיקות וחדשניות, לקידום סוכנות הביטוח שלכם.

 

  1. הדרך העממית – לקוח מרוצה מביא איתו לקוח מרוצה אחר:

המידע על סוכנות הביטוח שלכם עוברת מפה לאוזן וזה, סביר להניח, יביא לכם לקוחות חדשים. כמובן בתנאי, שהלקוח היה מרוצה מהשירות שלכם.

היתרון של השיטה: דרך פרסומית ישנה וטובה, שמתבססת על היכרות אישית וחוויה חיובית של הלקוח, בסוכנות ביטוח שלכם.

החסרון של השיטה: מספיק שמשהו קטן בחווית השירות לא מצא חן בעיני הלקוח,

הפרסום החיובי הופך להיות חיובי פחות, אם לא לומר שלילי ויכול לעשות בדיוק את ההפך מהתוצאה הרצויה.

 

  1. הדרך המקובלת – פרסום בפלטפורמות אינטרנטיות:

כולם כבר יודעים, שאם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים באמת.

בניית אתר של סוכנות ביטוח, פרסומות שיקפצו לאנשים ברשתות למיניהן ותוצאות חיפוש, כאשר יחפשו את השירות שלכם במכוון.

היתרון של השיטה: אנשים שמחפשים את השירות שאתם מציעים, כנראה יצליחו להגיע אליכם בסופו של דבר.

החסרון של השיטה: פרסום מכוון לרוב עולה כסף,

בניית אתר צריכה להיעשות בידי מומחים

ולא תמיד תהיו הראשונים בתוצאות החיפוש של השירות, שכן התחרות בענף היא גדולה מאוד כיום.

 

הדרך המתוחכמת – פרסום במחברות ספירלה:

כן, אנחנו יודעים שזה לא משהו שחשבתם עליו אי פעם ובדיוק בגלל זה, זה על סף הגאונות.

בדיוק עכשיו, בפתחה של שנת לימודים חדשה, פרסום סוכנות ביטוח שלכם בעזרת מחברות ספירלה, יקדם את העסק שלכם בצורה יוצאת מן הכלל.

בעזרת בית דפוס מחברות, תוכלו להדפיס מחברות ספירלה ממותגות, להוסיף להן דפי פרסום וכך, תצליחו להגיע לקהל יעד חדש ורחב ביותר.

היתרון של השיטה: עלות של הדפסת מחברות ספירלה בסיטונאות היא נמוכה, ביחס לפרסום הרחב שמקבלים.

תחשפו לקהל יעד חדש שלאו דווקא היה מחפש אתכם במכוון – כמו סטודנטים, שהשירות שאתם מציעים, הוא כבר רלוונטי עבורם.

ובנוסף, מדובר בדרך נפלאה למתג את עצמכם בעזרת מוצר מעוצב ושימושי ביותר.

החסרון של השיטה: למעט הצורך, לפנות לבית דפוס שידפיס עבורכם את מחברות ספירלה, אין שום חסרון נראה לעין בשיטה זו.

בית דפוס מחברות מתמחה בעיצוב מחברות ספירלה מיוחדות, כאשר לכם, ההחלטה בנוגע לעיצוב, הוספת גרפיקה, בחירת גודל וכמות הדפים במחברת ספירלה, בחירת הכריכה ועוד ועוד.

אגב, לא חייב לבחור בחיבור ספירלה, למרות שהוא הפופולארי ביותר.

תבחרו שיטות פרסום ייחודיות לעסק שלכם ותהנו מהצלחה יוצאת דופן.

 

 

יומן