אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מחשבון היריון – האם זה חשוב לביטוח הבריאות שלך

נשים בהיריון שומעות במשך 9 חודשי ההיריון את השאלה הנפוצה ביותר בקרב רופאים, קרובי משפחה, קולגות ובעצם כל אדם שהן פוגשות ברחוב. מדובר בשאלה שנוגעת לגיל ההיריון.

אם להיות מדויקים, השאלה נוגעת למספר שבועות ההיריון. כידוע, שבועות אלו נקבעים על ידי מחשבון היריון. במדריך זה נמקד בשאלה החשובה ביותר – האם מחשבון ההיריון חשוב לביטוח הבריאות שלך? הישארי אתנו ותגלי.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שמכרה שלנו רצתה לבדוק איך ביטוח הבריאות שלה יכול לסייע לה במהלך ההיריון. שכן, היא התבקשה לעבור בדיקות שונות שלא נחשבות לשגרתיות, אלא כאלו שהתבקשה לעבור באופן מיוחד על ידי רופאים שליוו אותה במהלך ההיריון. בכל פעם מחדש היא גילתה כי מדובר בבדיקות יקרות מאוד שהיא לא יכלה לממן מכיסה.

לכן, היא יצרה קשר עם חברת הביטוח ונאמר לה שהיא צריכה לעשות שימוש במחשבון היריון. בזמנו, לא היה לה מושג מה זה בכלל. כך שהיא יצרה אתנו קשר וביקשה שנערוך עבורה בירור מקיף. זה הרקע שגרם לנו לכתוב על כך מדריך, כדי להעלות את הנושא למודעות בקרב נשים אחרות.

 

רגע, מה זה בכלל מחשבון היריון?

אם המושג מחשבון היריון נשמע לך מורכב ומפחיד, דעי שזה די פשוט כמו נטילת קלונקס. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת את תאריך הלידה המשוער שלך ואת השבוע שבו את נמצאת. כדאי שתדעי שבניגוד למחשבון מדעי, לא צריך לקנות מחשבון הריון. שכן, אפשר למצוא אותו ברחבי הרשת די בקלות. לאחר שתמצאי אותו, עלייך לבצע את השלבים הבאים:

  • לכתוב את יום תחילת הווסת האחרונה שלך
  • להסתכל על החלונית של תאריך הלידה המשוער
  • לקרוא פרטים אודות השלב הנוכחי שבו את נמצאת

 

יש קשר בין מחשבון ההיריון לביטוח הבריאות שלך?

במרבית המקרים יש קשר בין השניים. שכן, לא פעם, הנציגים של ביטוח הבריאות יבקשו מהאישה ההריונית למסור את הפרטים כדי שאלו יזינו אותם במחשבון ההיריון. כך הם יכולים להעלות את הפרטים לתיקה האישי של המבוטחת ולאפשר לה לקבל את המידע אודות הבדיקות להן היא זכאית באותה תקופה של ההיריון.

 

אז טוב שהגעת לכאן

אם לא ידעת עד עכשיו שיש קשר בין ביטוח הבריאות שלך למחשבון היריון, אפשר לומר שהגעת למקום הנכון ובזמן הנכון. שכן, כעת, את יכולה לדעת למה יבקשו ממך בהמשך את תאריך הווסת האחרון שלך (כדי לבדוק את השבוע שבו את נמצאת כרגע כמובן וכדי למסור לך פרטים מדויקים).

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת את ההקשר בין מחשבון היריון לביטוח הבריאות שלך. רגע לפני שניפרד, אנחנו מאחלים לך היריון קל ובידיים מלאות. אם את מכירה נשים נוספות שצריכות את מידע זה, תעבירי להן אותו.

מחשבון היריון