אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מיתוג עסקי לחברת ביטוח איך תעשו את זה נכון

בימים האחרונים אנו שומעים על חברת הביטוח שבחרה למתג את עצמה באופן שגוי. בחירה במושגים לא הולמים שבאו לידי ביטוי כחלק מקמפיין פרסומי גדול, גרמה ללקוחות רבים לעזוב את החברה. הדבר גרם לחברות ביטוח אחרות לתהות האם המיתוג העסקי שלהם בוצע על הצד הטוב ביותר.

שכן, הן הבינו שטעות אחת קטנה במיתוג יכולה לגרום לנפילה גדולה. יצאנו לבדוק איך עושים את זה נכון, כדי להקל על האחראיים בחברות הביטוח. הישארו אתנו ותגלו את השלבים שיובילו אתכם למיתוג מוצלח.איך מבצעים מיתוג עסקי לחברת ביטוח? השלב ה – 1: לא מחליטים על מיתוג באופן עצמאי

ראוי לציין כי חברת הביטוח שנפלה בעקבות המיתוג השגוי, בחרה למתג את עצמה באופן עצמאי. כלומר, אחד מבכירי החברה החליט כי הוא רוצה לחסוך בהוצאות. לכן, הוא לקח על עצמו את האחריות והחליט איך למתג את החברה שלו באופן עצמאי, ללא כל סיוע מצד גורמים מוסמכים. גילינו על העניין הזה לאחר שקראנו ריאיון שבוצע עמו לאחרונה. בחרנו להציג בפניכם את העובדה הזו כשלב ראשון, כדי שתוכלו להימנע ממנה לחלוטין.

 

איך מבצעים מיתוג עסקי לחברת ביטוח? השלב ה – 2: מבררים פרטים על חברות פרסום מומלצות

אם קראתם את הפסקה הקודמת, וודאי הבנתם שאנחנו צפויים להמליץ לכם לפנות אל חברות פרסום. שכן, שם נמצאים המוחות שיודעים הכול על מיתוג עסקי לכל חברה שהיא. בשלב זה, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על חברות פרסום שיש להן ניסיון בתחום הביטוח. ההמלצה שלנו היא להשתמש בפלטפורמות הבאות לאיסוף מידע:

  • פייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

רשמו לעצמכם בטבלה מסודרת את 4 החברות המומלצות ביותר ותציינו את מספר הביקורות הטובות והרעות שהן קיבלו. לאחר שתסיימו עם הטבלה, תעברו אל השלב הבא.

מוּמלָץ

איך מבצעים מיתוג עסקי לחברת ביטוח? השלב ה – 3: בוחרים את החברה המומלצת ביותר

בשלב זה אתם צריכים לעבור על הרשימה שערכתם קודם לכן ולראות איזו חברה קיבלה את מרבית חוות הדעת החיוביות. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחברת פרסום מומלצת שיודעת דבר או שניים על מיתוג עסקי בתחום שלכם.

 

בחירה נכונה תשמור אתכם מפני נפילה

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים להזכיר לכם שבחירה נכונה בחברת פרסום שמכירה את התחום שלכם באופן מעמיק, תוכל לאפשר לכם להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. מיתוג עסקי זה לא עניין של מה בכך. הוא כולל הכנה של לוגו, אריזות, סלוגנים, מודעות וכו'.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תבצעו הליך של מיתוג עסקי נכון לחברת ביטוח. כעת, יש בידיכם את המידע הדרוש. כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

עֵסֶק,