אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מי צריך ביטוח תכולת דירה

בעולם הביטוח, אחד הביטוחים הכי חשובים הוא ביטוח של תכולת הדירה שלכם. הביטוח הזה נועד לכסות נזקים לתכולת שלה, והוא מונע מצב שבו הנזקים הללו יטילו עליכם הוצאה כבדה שאין לכם מאיפה לכסות אותה. כדי שתוכלו להנות מביטוח דירה משתלם, ותכירו ביטוחים נוספים, אנחנו כאן עם כל המידע הרלוונטי בתחום, כזה שיעזור לכם לעשות סדר בעולם הביטוח.

 

ביטוח דירה

ביטוח דירה, כמו ביטוח חיים ומבנה, הוא למעשה ביטוח תכולה. לכל אחד מאיתנו יש בדירה בגדים, כלים, מכשירי חשמל ועוד ציוד רב. כל הציוד הזה עולה לא מעט כסף, ואנחנו אוגרים אותו בצורה הדרגתית. קנייה של כל הציוד הזה בבת אחת היא הוצאה לא מבוטלת, וזה בדיוק התפקיד של ביטוח הדירה. אתר לדייר כאן כדי לספר לכם על החשיבות הרבה שיש לביטוח לתכולת הדירה.

ביטוח הבית

למה זה חשוב

למרבה הצער, גניבות, שריפה בדירה או נזקים בשל הצפה הם לא דבר נדיר בישראל. גם אם אצלכם זה לא קרה, עוגמת הנפש שאותה חווים מי שנפגשו עם הסיטואציות הללו היא משהו שפשוט לא שווה את הסיכון. המטרה של הביטוח היא לחסוך לכם את הצער על הציוד שנהרס, והוא פשוט נותן לכם שקט מבחינה כלכלית במחיר נמוך.

קנייה של תכולת דירה בבת אחת, במיוחד אם מדובר על דברים שאספתם במשך שנים רבות היא הוצאה שקשה לעמוד בה בלי תמיכה. אנשי הביטוח יבצעו הערכה לנזק שחוויתם, וייתנו לכם את הכסף הנדרש כדי לתקן אותו.

 

איך זה עובד

כמו כל ביטוח, המודל של ביטוח תכולה הוא הוא תשלום חודשי ביחס לרמת הכיסוי שיש לכם. התשלום הזה לא מאוד גבוה, ובמידת הצורך הוא פשוט מציל אתכם מבחינה כלכלית. הגובה המדויק של התשלום ייקבע רק לאחר ששמאי יבצע הערכה לתכולה שלכם, כאשר תכולה יקרה יותר תחייב אתכם בתשלום מוגדל. כמובן, תכולה כזו גם מעלה את הצורך שלכם לבטח את הדירה.

ביטוח תכולת דירה

מי צריך לבצע את הביטוח הזה

ברגע שהגעתם למצב שבו יש לכם תכולת דירה מלאה, כדאי מאוד לעשות את הביטוח הזה. מדובר אמנם על כיסוי לסיטואציות בלתי צפויות, אך חשוב לזכור שכאשר הסיטואציות הללו קורות לנו, זה עלול להיות כואב מאוד. לאובדן של תכולת דירה יש כמובן משמעות מבחינה רגשית, אך אותה אין לנו יכולת לתקן. לכל הפחות הביטוח יעזור לכם להתגבר על הצד הכלכלי בעניין.

 

לסיכום

ביטוח לתכולת הדירה נועד למנוע סיטואציה שבה גניבה או נזק ממשי לציוד בדירה גורם לנו להוצאה כלכלית כבדה. מחיר הביטוח נקבע לאחר הערכת שמאי, ובפוליסת הביטוח מפורטים המקרים שאותם הביטוח מכסה. מלבד ביטוח לתכולת הדירה כדאי להכיר גם את האופציה של ביטוח המבנה, שכולל כיסוי לנזקים שנגרמו למבנה בו שוכנת הדירה, בלי קשר למה שקרה לתכולה שלה.

ביטוח תכולת דירה