אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה חברות נסחרות בבורסה האמריקאית שמתעסקות בתחום הקנאביס הרפואי?

אם גם אתם מבינים שכדי להרוויח סכומי כסף גדולים בלי הרבה מאמץ צריך להשקיע את הכסף שלכם בבורסה, כדאי שתדעו שלעולם הקנאביס הרפואי יש הרבה מה להציע בתחום הזה. השקעה בחברות קנאביס יכולה להיות אחת ההשקעות הכי מניבות שתעשו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה חברות מרכזיות בתחום שנסחרות בבורסה בארצות הברית.

 

השקעה בבורסה האמריקאית

עוד לפני שנדבר על מושגים מעולם הקנאביס הרפואי כמו שמן cbd, או cbd что это, חשוב להבין למה בתור ישראלים השקעה בבורסה האמריקאית היא משהו שכדאי לנו לעשות. השוק הישראלי הוא שוק די קטן בכל הנוגע להשקעה בבורסה. בדרך כלל לשוק הישראלי ישנה התנהגות עקבית ברוב התחומים שלו, אז כדי לא ליפול יחד עם כל השוק הזה, כדאי להיפתח גם לשווקים אחרים.

חברות קנאביס

עלייתן של חברות הקנאביס

בבורסה האמריקאית יש הרבה מאוד חברות שבהן ניתן להשקיע, והסיבה שהיינו ממליצים לכם לבדוק דווקא את חברות הקנאביס הרפואי נובעת מהעובדה שמדובר על תחום שנמצא בצמיחה. השקעה בסכום יחסית קטן יכולה לאפשר לכם לרכוש מספר רב של מניות מחברות בתחום, כאשר התקווה היא שבעוד מספר שנים הכסף שלכם יהיה שווה הרבה יותר.

כמובן, הסיכון שיש בהשקעה בתחום שנמצא בחיתוליו הוא קריסה מוחלטת של החברה, אולם תחום הקנאביס הרפואי כבר עבר את השלב הזה. היום כולם מבינים שלתחום הזה יש עתיד וורוד, והשאלה היחידה היא מי הן החברות שיצלחו להישאר על הגל. בהשקעה כזו רמת הסיכון שלכם יחסית נמוכה ביחס לסיכויי הרווח.

 

מהן החברות בהן נוכל להשקיע

בין החברות שבהן תוכלו להשקיע ניתן למנות את GROWGENERATION, JAZZ PHARMACEUTICALS שמהוות שתיהן חלק ממדד הנאסד"ק היוקרתי. בנוסף, שתי חברות מבטיחות שנסחרות בבורסה בניו יורק וכדאי לכל משקיע להכיר אותן הן INNOVATIVE INDUSTRIAL PROPERTIES וSCOTTS MIRACLE-GRO. כמובן, ישנם חברות נוספות וברשת תוכלו למצוא מידע רב אודותן.

חברות קנאביס

על מה להקפיד בעת השקעה בחברות הללו

כמו בכל השקעה בבורסה, גם כאשר אנחנו משקיעים באותן חברות יש כמה עקרונות שאסור לשכוח. הדבר הראשון הוא פיזור נכון של הכסף. אל תשימו את כל הכסף שלכם על חברה אחת כיון שאין לכם דרך לדעת מה ילד יום. בנוסף, הקפידו לעקוב אחר הביצועים של החברות הללו ולהיות ערים למתרחש בשוק. ברגע שהכסף שלכם מושקע בחברות הללו, הבעיות שלהן הופכות להיות גם שלכם.

 

לסיכום

השקעה בבורסה האמריקאית יכולה לגוון את תיק ההשקעות שלכם עם כניסה לשוק שאינו תלוי במצב בישראל. בהקשר הזה, חברות קנאביס רפואי יכולות להיות השקעה נהדרת, לאור העובדה שהן מתעסקות בתחום שנמצא בצמיחה מתמדת. אם הלכתם על אפיק ההשקעה הזה, אל תשכחו לפזר טוב את הכסף לכם וכמובן לעקוב בצורה מתמדת אחרי הביצועים של החברות בהן השקעתם.

חברות קנאביס