אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

משקיעים אחרת – הכירו את ההשקעות האלטרנטיביות

היום זה כבר ידוע – על מנת להעלות את הרווחים כל שנה, יש לעסוק בהשקעות, לא רק במציאת עבודות שונות. מינוף נכון של הכסף בהשקעות חכמות יכול להוביל לרווחים נאים, ולהמשך הגדלת הרווחים באמצעות השקעות, וכן הלאה. כמעט כולם מכירים, גם אם לא מבינים בנושא, את ההשקעות במניות ובאגרות חוב – השקעות אקטיביות, וספציפיות ביותר.

אך אם מעוניינים להשקיע קצת אחרת, ולאפשר הרחבה של ההשקעות עם יתרונות נלווים רבים – כדאי להכיר את ההשקעות האלטרנטיביות. אז מה זה השקעה אלטרנטיבית, מה נכלל בכזו, ומהם היתרונות של השקעה אלטרנטיבית? על כך במאמר הבא.

 

עולם ההשקעות היום

עולם ההשקעות היום בנוי מסוגים שונים של השקעות. יש השקעות אקטיביות – הפופולריות בהן הן סחר בשוק המניות והשקעה באגרות חוב. השקעות אלה מאפשרות סחר מהיר, כזה המחייב התערבות והשקעה אקטיבית של המשקיע – בשביל רווחים נאים. בנוסף, יש השקעות פאסיביות.

השקעות בהן אתה משקיע בדברים שונים לקבלת רווח קבוע, ללא מאמץ או השקעה מיוחדת לטווח המיידי – למשל בהשקעות נדל"ן שונות. נוסף לשני סוגי ההשקעות האלה, ישנן גם השקעות אלטרנטיביות – כאלה עם גישה אחרת לעולם ההשקעות.

השקעות אלטרנטיביות

מה זה השקעה אלטרנטיבית?

השקעות אלטרנטיביות הן שילוב ייחודי של אסטרטגיות אקטיביות ופסיביות. הן כוללות קרנות גידור וקרנות הון סיכון – השקעות שיכולות להיחשב כאקטיביות, אבל הן כוללות גם קרנות הון פרטיות ונאמנות להשקעות בנדל"ן – שיכולות להיחשב כהשקעות פאסיביות.

כמו בהשקעות פסיביות מסורתיות, אתה לא מפקח ישירות על ניהול הנכסים, אבל אתה מקבל נתח מהרווחים אם ההשקעות מתפקדות היטב. העניין הוא שהשקעות אלטרנטיביות הן השקעות שמאפשרות השקעה נוחה, עם סיכונים מצומצמים ואופציות רחבות.

 

מה היתרונות של השקעה אלטרנטיבית?

ישנם כמה יתרונות להשקעות אלטרנטיביות. יתרון אחד הוא הנגישות של ההשקעות – ישנן כמה דרכים שונות להשקיע בתחום ההשקעות האלטרנטיביות כיום, גם לאנשים שאינם משקיעים כמקצוע או בעלי כסף רב. זה מאפשר גמישות בשוק, ובסוג ההשקעה. יתרון נוסף זה שההשקעות האלטרנטיביות לרוב יהיו נוחות לתפעול – לא ידרשו התעסקות מתמדת, אך עדיין ישמרו על רווחים טובים.

השקעות אלטרנטיביות

השקעה אקטיבית אל מול אלטרנטיבית

אמנם השקעה אלטרנטיבית כן דורשת לפעמים התעסקות קבועה איתה – אך באופן משמעותי, הרבה פחות מהשקעה אקטיביות. השקעות אקטיביות דורשות את מלוא תשומת הלב של המשקיע לתקופות ארוכות, ובכך לא מאפשרות למשקיעים התנתקות מהנושא ולו לרגע.

בזכות הדינמיות של ההשקעות האלטרנטיביות, הן משמשות יותר כהשקעות פאסיביות – מאפשרות השקעה שקטה עם התעסקות מינימלית ורווחים קבועים.

 

לסיכום…

השקעה היא חלק חשוב מהעתיד הפיננסי שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות השקעה בשוק, עם זאת, יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל – ולאן להמשיך. השקעות אלטרנטיביות מאפשרות השקעה רחבה יותר, מעניינת יותר – ואם מנוהלות נכון, גם כאלה שמכניסות יותר כסף. אם אתה מחפש השקעה חכמה ואחרת, כזו עם יתרונות רבים – פנה למגוון ההשקעות האלטרנטיביות האפשריות.

השקעות אלטרנטיביות