אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מתנות ללקוחות לראש השנה 2020

השנה החדשה מתקרבת אלינו בצעדי ענק, וזה בדיוק הזמן להיערך לכך ולבחור את חבילת המתנות המתאימה ללקוחות של העסק.

חגים ואירועים, ובעיקר סופן של תקופות, מזמנים סיבה מצוינת להעניק מתנה ללקוחות ובכך לסייע בחיזוק הקשר שלהם למותג שלכם.

אז איך בוחרים מתנה מתאימה ואיך יוצרים את אפקט ה״וואו״ אצל הלקוח? על כך בכתבה הבאה.

 

איך בוחרים מתנה מתאימה ללקוחות?

כמו בכל שנה, לקראת החגים, עסקים וחברות רבות עסוקים בשאלה איך לבחור מתנה ללקוחות. מצד אחד, כדאי שזו תהיה מתנה מרשימה, שתייצר ערך אצל הלקוח וגם תשפר אצלו את הדימוי של החברה. מצד שני, לעיתים השקעה מוגזמת בעלות המתנה, במיוחד בשנה מורכבת כמו ,2020 יכולה להיות לא משתלמת עבור העסק. חשוב גם למצוא פריט שיתאים לרוח העסק. אם מדובר בעסק בעל תדמית יוקרתית ורצינית, מתנה מצועצעת יכולה להעביר מסר מטעה ללקוח, ולהיפך – עסק בעל תדמית קלילה וחברית צריך לבחור במתנה שתשדר את אותו המסר. כמו כן, בבחירת מתנה ללקוח חשוב לדאוג למיתוג נכון של המתנה עם לוגו החברה, ולבחור במתנה שתהיה שימושית עבור הלקוח. כך, בכל פעם שהוא ישתמש במתנה הוא ייזכר בחברה ובערך שהיא מעניקה לו. במקרים רבים, כיוון שמדובר בבחירה הדורשת התחשבות במגוון של שיקולים עדינים, ניתן להיעזר בחברות ועסקים, המומחים במיתוג מתנות לעובדים ולקוחות כמו גיל גיפט.

 

אומרים שלא מסתכלים בקנקן, אבל לא תמיד זה נכון

כאשר בוחרים מתנה ללקוח, אכן חשוב לבחור במוצר בעל ערך שישדר את המסך המתאים. עם זאת, הרושם של הלקוח לגבי החברה מתחיל להיווצר עוד לפני המפגש עם המתנה עצמה, ולכן חשוב לדאוג גם לגורמים מסביב. אופן אריזת המתנה ועיטופה, אומר רבות לגבי הרצינות וההשקעה של החברה במתנה. כפי שחברות טכנולוגיות רבות הפכו את עיצוב האריזה לאמנות, והצליחו לייצר תחושת ריגוש ויוקרה מיוחדת בעת פתיחת האריזה, גם אתם באמצעות בחירה בחומרים והאריזות הנכונות, יכולים לייצר עבור הלקוח חוויה מיוחדת בקבלת המתנה. למשל, בחירה בחומרים מתכלים בעטיפת המתנה, תשדר ללקוח שאתם חברה שמתחשבת באיכות הסביבה וחושבת גם על אלמנטים חברתיים ולא רק על שורות הרווח. עבור לקוחות ב-2020 מדובר במסרים שהם לא פחות חשובים מאיכות השירות והמוצרים שאתם מספקים. בנוסף, ניתן לבחור במארז אשר יהיה שימושי בעצמו בתור רהיט, ובכך לשדר שאינכם דוגלים בבזבוז משאבים, ושהשקעתם מחשבה בכל פרט.

 

מה עוד חשוב לדעת בבחירת מתנה ללקוחות?

בנוסף לבחירה של מתנה בעלת ערך ומסר מדויק וכן יצירת חוויה כבר באריזה, חשוב גם לדייק בבחירת המתנה ביחס לזמן ולמקום. אם לדוגמה בוחרים מתנה לראש השנה, כדאי לחשוב על האלמנטים שמייחדים את החג – סיכום של תקופה, התחדשות, דברי מתיקה, פתיחת שנת הלימודים או הכנה לקראת החורף. בחירה במתנה מדויקת, תבטיח שהיא תהפוך לשימושית מיד, תהיה לשיחת היום ולא תלך לאיבוד בארון.