אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

נזקי גוף באולם אירועים – האם יש ביטוח ואפשר לתבוע?

נזקי גוף יכולים להתרחש בכל מקום ובכל זמן, כולל בזמני אירועים משמחים. לדאבוננו, אנשים נפצעים ואנשים תובעים, גופים נתבעים ובתי המשפט עמוסים. אין מה לעשות, זו דרכו של העולם. ואם זה המצב, בואו נבין מה עושים במקרה של פגיעה ונזקי גוף במהלך אירוע באולם אירועים.

אין ספק, כולנו אוהבים לחגוג וכולנו אוהבים לרקוד. אמה-מה, לפעמים אנשים גם נפגעים ונפצעים כתוצאה מהחגיגות הללו, שסך הכול אמורות להיות חיוביות. וכשהמצב נעשה פחות חיובי, בדרך כלל בתי המשפט מתערבים בכדי ליישב תביעות משפטיות. אם ככה, בואו נשאל את עצמנו לרגע – נזקי גוף באולם אירועים יכולים להיתבע בבית המשפט? ואם כן, האם יש ביטוח על מקרים אלו? הנה כל המידע שאתם צריכים, מעודכן ל-2020, בחסות חברת מאסטר סייל – https://master-sale.co.il.

 

כל מה שצריך לדעת על פציעות במהלך אירוע באולם אירועים

קודם כל נקדים וניתן כבר עכשיו את תשובתנו – אכן ניתן לתבוע אולם אירועים על נזקי גוף אשר נגרמים לאורחים במהלך האירוע. כבר בנקודה הזו יהיה חשוב להדגיש – לא בטוח שאת אולם האירועים האורחים יתבעו.

למעשה, מאוד תלוי מה הוא הנזק הגופני שנגרם וכיצד זה קרה. במקרים מסוימים, במקום את אולם האירועים יהיה ניתן לתבוע מפעילי מתקנים מסוגים כאלו ואחרים. ניתן דוגמה? בבקשה. יודעים מה זה מתקן מתנפח לאירועים?

 

פציעות במהלך שימוש במתקני אטרקציות לאירועים – את מי תובעים?

מתקנים מתנפחים יכולים להיות מסוכנים אם הם לא תקינים. במקרה שבו ילד חלילה נפצע כתוצאה משימוש במתקן מתנפח, בדרך כלל התביעה המשפטית תופנה אל חברת האטרקציות שאחראית על המתקן המתנפח. כן, גם אם הפציעה התרחשה בתוך אולם האירועים.

כמובן, זהו לא כלל אצבע, ואם אתם רוצים לדעת בדיוק מי הוא האחראי לפציעה במהלך אירוע, אתם תצטרכו לפנות לסיוע משפטי אצל עו"ד. בסופו של דבר, בין אם אתם חלילה נפצעים באירוע כזה או אחר, תמיד יהיה מי שיהיה צריך לקחת אחריות על פי החוק על המקרה שקרה לכם.

 

מישהו חלילה נפצע במהלך אירוע? נסו לשמור על רוגע

בין אם מדובר באולם האירועים, או שמא מדובר בפציעה במהלך שימוש במתקן כזה או אחר, תזכרו שישנם ביטוחים בעולם. סביר להניח שאולם האירועים מבוטח, וגם סביר להניח שחברת האטרקציות מבוטחת גם היא. עצה שלנו? קודם כל סעו לאירוע שלכם בכדי להנות ואל תחשבו על כל מיני סיכונים כאלו ואחרים. בשורה התחתונה, הסיכנים קיימים סביבנו 7\24 ולא תמיד יש לנו שליטה על מה שמאיים עלינו.

אם חלילה קורה מקרה ואתם נפצעים תוך כדי אירוע משמח, נסו לשמור על רוגע ותבדקו מה אפשר לעשות מבחינת הביטוח. במקרים רבים ניתן גם להגיע להסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט, ככה שלא בטוח שתצטרכו לעמוד בכל הבירוקרטיות המשפטיות השונות. בהצלחה!

פצע