אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מטיילים חכם: כך תתכננו נכון את הכסף בעת טיול ארוך

תכנון טיול יכול להיות דבר מרגש במיוחד, אבל חשוב לתכנן מראש את התקציב שלנו כדי להבטיח שיש לנו מספיק כסף כדי ליהנות מהטיול מבלי למצוא את עצמנו במצב שבו הכסף נגמר באמצע הטיול. בין אם אתם מתכננים טיול במזרח ובין אם מדובר בחופשה אירופאית יוקרתית, ניהול כסף בצורה חכמה חיוני לכל טיול.

לתכנן טיול זה שלב שלפעמים יכול להיות מרגש כמו הטיול עצמו, ומעבר למקומות בהם אנחנו מתכננים לבקר או מקומות בהם אנחנו מתכננים לאכול – עלינו לתכנן בקפידה תקציב מסודר שנצטרך לדבוק בו בזמן הטיול, כדי לא למצוא את עצמנו במצב לא נעים בו אנחנו נשארים בלי כסף באמצע הטיול. איך עושים את זה נכון? המשיכו לקרוא.

 

איך מנהלים את הכסף בטיול ארוך?

הצעד הראשון בניהול הכסף במהלך טיול ארוך הוא יצירת תקציב מסודר. עלינו לקבוע את ההוצאות היומיות שלנו, כולל לינה, אוכל, תחבורה, פעילויות ואטרקציות. עלינו להקצות כסף בהתאם. עלינו להיות מציאותיים עם התקציב שלנו ולהתחשב בהוצאות בלתי צפויות כגון מקרי חירום רפואיים או ביטולי טיסות וספונטניות בטיול.

טיול ארוך

השתמשו בנקודות הטיסה שלכם

נוכל להשתמש בכרטיסי אשראי שיצברו לנו נקודות במהלך נסיעות שונות בטיול. כרטיסי האשראי הללו יכולים להיות דרך מצוינת לצבור נקודות עבור כל שקל שהוצאנו על תשלומים הקשורים לנסיעות כגון טיסות, מלונות ורכבים שכורים. לאחר מכן נוכל לממש את הנקודות הללו לנסיעות עתידיות, מה שיעזור להפחית משמעותית את העלות הכוללת של הטיול שלנו. הקפידו לקרוא את התנאים וההגבלות של כרטיס האשראי כדי להבין מגבלות אפשריות או עמלות על הכרטיס.

 

איפה אתם עושים צ'יינג?

שערי החליפין עשויים להשתנות מאוד ממדינה למדינה, לכן חשוב שנבצע מחקר על שער החליפין של המטבע המקומי לפני הנסיעה לכל לוקיישן שאנחנו מתכננים לבקר בו. אם תרצו להוציא כסף במקסיקו לדוגמא, זה יעזור לכם להבין כמה שווה הכסף שלכם במקסיקו ויבטיח ושלא תוציאו יותר מדי כסף שלא לצורך.

טיול ארוך

השתמשו בתחבורה ציבורית

שימוש בתחבורה מקומית כמו אוטובוסים ורכבות יכול להיות אופציה משתלמת יותר ממוניות או מכוניות שכורות. חקרו את אפשרויות התחבורה הציבורית באזור שבו אתם מבקרים וקבעו את הדרך הטובה ביותר להתנייד בהתבסס על התקציב שלכם.

 

איפה אתם ישנים?

לינה יכולה להיות אחת ההוצאות הגדולות ביותר במהלך טיול ארוך, בין אם מדובר בטיול במזרח ובין אם מדובר בטיול בארצות הברית. שקלו אפשרויות חלופיות כגון הוסטלים, שימוש ב-Airbnb  או התארחות אצל חברים. אפשרויות אלה יכולות להיות לרוב זולות הרבה יותר, ויכולות לתת לכם הזמנות לספוג קצת יותר את התרבות המקומית.

לסיכום, ניהול תקציב בטיול ארוך זה דבר חיוני לכל חווית נסיעה ארוכת טווח. על ידי יצירת תקציב מסודר, מחקר שערי חליפין, שימוש בתחבורה מקומית, חיסכון במקומות לינה ומעקב אחר ההוצאות שלנו, נוכל יכול להבטיח שיש לנו מספיק כסף כדי ליהנות מהטיול שלנו במלואו.

טיול ארוך