אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

2 סוגי הביטוחים שמכסים גם טיפולי שיניים

לא פעם אנחנו שומעים על מקרים שבהם אנשים מגלים להפתעתם שהביטוח שהם משלמים עליו מידי חודש בחודשו לא מכסה את העניין החשוב ביותר עבורם – טיפולי השיניים.  זה הרי ידוע שטיפולים אלו מתבצעים בדרך כלל אחת לשנה והם עשויים לשאוב מכם לא מעט כסף. כדי שתוכלו להתנהל נכון, אתם צריכים להכיר את 2 סוגי הביטוחים שמכסים טיפולים שונים וגם את טיפולי השיניים שלכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגילינו בעצמנו שהביטוח שלנו לא מכסה את טיפולי השיניים שלנו. הדבר התגלה לנו שלא במקרה. שכן, שמענו על שכנים, מכרים ואפילו קולגות שגילו את הדבר הזה באיחור והבנו שאנחנו צריכים לבדוק את הביטוח באופן יזום. כדי שנוכל להבין איזה ביטוחים מתאימים לנו, פרסמנו סקר בנושא וביקשנו מגולשים שיש להם ביטוחים שמכסים את טיפולי השיניים שלהם לציין בפנינו פרטים אודותיהם. בזכותם, גילינו שיש 2 סוגים של ביטוחים כאלו. זו ההזדמנות להודות לגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

סוג ביטוח מספר 1 שמכסה גם טיפולי שיניים

הביטוח הראשון הוא זה שיומלץ לכם על ידי כל רופא שיניים שעובד עם קופת החולים שבה אתם מבוטחים. שכן, מדובר בביטוח שייעודי לטיפולי שיניים. טיפול זה יכסה באופן וודאי את טיפולי השיניים שלכם. אתם רק צריכים לבדוק מראש שמדובר בביטוח שמבטח באופן מקיף ביותר. שכן, יש ביטוחים שיבטחו אתכם רק על טיפולים בסיסיים ולא על מורכבים.

 

סוג ביטוח מספר 2 שמכסה גם טיפולי שיניים

הביטוח השני הוא ביטוח שיוצע לכם מטעם חברות ביטוח שונות. ראוי לציין כי מדובר בביטוח שמתמקד בעיקר בטיפולי שיניים ולא נוגע לטיפולים נוספים. כל תחום נוסף שתרצו לבטח יעלה לכם בתוספת  תשלום שמשתנה מחברה אחת לאחרת. אנו ממליצים לכם לפנות אל חברת הביטוח שלכם ולברר פרטים על ביטוח זה.

 

תבקשו שישלחו לכם את הפוליסה

שימו לב, כדאי מאוד שתבקשו מראש לקבל את הפוליסה בכתב. שכן, כך תוכלו לראות באופן מעמיק מה היא כוללת. אם לא די בכך, יתאפשר לכם לבדוק בכל פעם מחדש אם טיפול השיניים שאתם צריכים לעבור נכלל בביטוח. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שזה טיפ חשוב שיאפשר לכל אחד ואחת לעקוב אחר האפשרויות שהביטוח מציע. כך בעצם תימנעו מהפתעות שיגרמו לכם לפתוח את הארנק ולשלם הון למרות שיש לכם בכלל ביטוח.

 

כמה מילים לסיום המדריך

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בקרוב וזו ההזדמנות לומר לכם שעשיתם בשכל שקראתם את המדריך במלואו. שכן, כעת, יש לכם את כל המידע המקיף בתחום ואתם יודעים מהם 2 סוגי הביטוחים שמכסים את טיפולי השיניים שלכם. אנו מאחלים לכם שלא תדעו עוד טיפולים ושתהיו בריאים.

שן