אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

5 סוגי מדפסות חדשניות – והאם זה משתלם?

מדפסת היא מוצר חשמלי שנעשה בו שימוש רב הן בבתים פרטיים, והן במשרדים ובמקומות עבודה שונים.

המצאת הדפוס היא מאוד משמעותית בתולדות האדם, ולמעשה היא התרחשה כבר לפני מאות שנים.

המדפסת של היום היא רק התוצר המפותח של אותה המצאה.

כיוון שיש שימוש רב במכשיר זה, פותחו לאחרונה מדפסות יעילות יותר ומשוכללות יותר מהמדפסת הרגילה. סקרנים לשמוע יותר? המשיכו לקרוא!

 

מדפסת לייזר

עולם המדפסות הולך ומתרחב, כפי שאנחנו יכולים לראות אם ניכנס לאתר של חנות מדפסות. לפני כמה שנים הייתה אופציה אחת בלבד, וכיום יש מדפסות משוכללות כמו מדפסת לייזר. מדפסת זו עובדת על לייזר ולא עושה שימוש בדיו. היא מהירה יותר, מתאימה במיוחד להדפסה בשחור ולבן ולכן הרבה משרדים מתחילים להשתמש בה. אם אתם רוצים להתקדם עם חידושי הטכנולוגיה, כדאי לכם לבחור במדפסת הזו.

 

מדפסת עם מחסנית דיו לשנים ארוכות

במדפסת רגילה יש צורך להחליף את הדיו מעת לעת. אם השימוש במדפסת הוא תדיר, או יומיומי, החלפת הדיו תדרוש הוצאות כספיות רבות. אם אתם רוצים למנוע את זה, כדאי לכם לקנות מדפסת עם מחסנית דיו שמספיקה לשלוש שנים. לעומת זאת, אם אתם לא משתמשים הרבה במדפסת, אולי עדיף שתקנו את המדפסת הרגילה והמוכרת.

 

מדפסת רגילה

מדפסת רגילה היא אמנם איטית יותר וצריך להחליף בה דיו מעת לעת, אבל היא זולה יותר משאר המדפסות והיא מתאימה לבתים פרטיים בהם כמות ההדפסה היא לא גדולה. בנוסף ,במדפסת רגילה האיכות הגרפית של ההדפסה טובה יותר מאשר במדפסת לייזר.

 

יתרונות של מדפסת חדשה

  1. אין צורך להוציא כסף כל כמה חודשים, כאשר מחליפים דיו. ההוצאה היא התחלתית וחד פעמית.
  2. המהירות של ההדפסה גבוהה יותר מאשר במדפסת רגילה.
  3. האקולוגיות של מדפסת לייזר – לא משתמשים בדיו כל הזמן, ולא זורקים את הקפסולות של הדיו.

 

יתרונות של מדפסת רגילה

  1. איכות גרפית טובה.
  2. מחיר התחלתי מוזל.
  3. מתאימה לבתים קטנים בהם לא מחליפים הרבה פעמים דיו.

 

מה הכי טוב?

אין מדפסת טובה או לא טובה, יש התאמה לצורכי הלקוח. אם אתם תחשבו על הצרכים שלכם ותתאימו להם את המדפסת הנכונה, אתם תיהנו מהמדפסת ומהיעילות שהיא מספקת לכם. לעומת זאת, אם תבחרו במדפסת לייזר רק כי היא חדשנית, אבל היא לא מתאימה לכם, אתם לא תיהנו מהמדפסת שלכם.

 

סיכום

יש מגוון מדפסות בשוק כיום, וההיצע לעיתים מבלבל את הקונים. ניתן להגדיר שלושה סוגים עיקריים של מדפסת – רגילה, לייזר ועם מחסנית דיו. לכל מדפסת שי יתרונות משלה, והתפקיד שלכם בתור לקוחות הוא להתאים את המדפסת לצרכים שלכם. חשוב שתקנו את המדפסת באתר מומלץ ומוכר, כדי להיות בטוחים שהמוצר יהיה איכותי.

 

מכשיר הדפסה