אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

סוכן ביטוח פרטי או של חברת הביטוח – מה עדיף?

בעולם הביטוחים כיום יש שתי אפשרויות, ניתן לשכור את שירותיו של סוכן ביטוח פרטי, וניתן לרכוש את שירותיו של סוכן ביטוח של חברת הביטוח – להתקשר בחוזה עם חברת הביטוח ישירות.

אנשים רבים מתחבטים בין שתי האפשרויות, ואכן, בכל האחת מן האפשרויות ישנן יתרונות וחסרונות.

לכן חשוב לקרוא על שתי האפשרויות ולהבין איזו מהן עדיפה בעבורכן.

 

מה ההבדלים בין סוכן ביטוח פרטי לבין ביטוח באמצעות התקשרות ישירה עם חברת הביטוח?

ישנם שלושה הבדלים משמעותיים עליהם נרחיב. יש לשים לב שבכל שיקול יש יתרונות לכאן ולכאן, ועליכם לבחור מה מתאים לכם. נאמר לפני כי כשעסקינן בביטוח חיים, כדאי בדרך כלל לבחור באיש מקצוע כמו סוכן ביטוח חיים המתמחה בתחום, זאת לאור החשיבות של ביטוח חיים זה.

  1. עלויות

עלויות הינו שיקול שיכול ללכת לכאן ולכאן. בבחירת חברת ביטוח, תוכלו להשוות בין העלויות של הביטוחים השונים, ולבחור את הביטוח שמתאים לכם, ולכיס שלכם.

עם זאת, יש לא מעט יתרונות מבחינת עלויות גם בסוכן הפרטי. הסוכנים הפרטיים פעמים רבות פתוחים למשא ומתן בקשר למחיר ומתאימים אישית את המחיר לכמות הכסף אותו האדם מסוגל לשלם. נכון שלסוכן הפרטי ישנה עמלה שעלולה לייקר את המחיר, אך גם להתקשרות הישירה עם חברות ביטוח יש עלויות כמו פרסומם ושיווקם באתרי האינטרנט, ועוד.

 

  1. יחס אישי

סוכן ביטוח פרטי יודע להתאים אישית אליכם את הביטוח. בנוסף, במקרה שבאמת מתעורר הצורך בביטוח, המלחמה תהא בידי סוכן הביטוח ולא בידכם, והוא זה שיהיה אחראי להביא אליכם את הכסף. ידוע לכל שלעיתים קבלת הכסף מחברות הביטוח אינה קלה, ובזכות איש מקצוע, הדרך לקבלתו הופכת לפשוטה ונעימה.

יש לומר כי בשנים האחרונות חברות הביטוח שיפרו מאד את שירותיהן, זאת לאור בעיות הנגישות שהיו איתם בעבר. עם זאת, היחס האישי שלהם מועט יותר מהיחס האישי של סוכן ביטוח אישי.

 

  1. המרחב הדיגיטלי

לאלו מכם שמרגישים בנוח במרחב הדיגיטלי, ייתכן שסוכן ישיר של חברת הביטוח יהווה אופציה טובה. עם זאת, לאלו מכם שמתקשים בקבלת שירותים דיגיטליים, בקשה הביטוך תיהפך לגיהנום. בחרו את הדרך הטובה ביותר בעבורכם, שתהיה לכם הכי נוחה לשימוש והכי זמינה.

 

ביטוח חיים כפול

אם בחרתם לעשות ביטוח חיים דרך סוכן, ייתכן שתיתקלו בבעיה של ביטוח חיים כפול. ראשית יש להבין שזו לא בהכרח בעיה, בעתיד הרחוק זה ישתלם לכם להיות מבוטחים מכל הכיוונים.

אך, במידה ואינכם חפצים בביטוח חיים כפול, עליכם לומר לסוכן הביטוח שלכם לטפל בעניין, ולבדוק האם אתם מבוטחים בעוד מקום בביטוח חיים (לעיתים אתם מבוטחים בביטוח חיים כשאתם מבצעים ביטוח אחר. באמצעות בקשה זו, תוכלו לצמצם עלויות בנושא הביטוח ולחסוך כסף

ביטוחים שונים