אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

פטור ממס הכנסה לנכים – איך מקבלים את הפטור?

פטור ממס הכנסה נחשב לעניין בירוקרטי מורכב עבור רבים. כזה שגורם ללא מעט אנשים להניח אותו בצד ולחשוב שאולי, ביום מסוים, הם יטפלו בו. עובדה זו גרמה לנו להבין שהגיע הזמן שלנו לבדוק את כל הפרטים החשובים בנוגע לפטור, כדי לאפשר למי שנמנעים מלעסוק בו – להכיר אותו מקרוב ולהבין את ההתמודדות עמו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך מקבלים את הפטור.

 

איך הגענו למסקנות בנוגע לפטור המדובר?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנושא, ראוי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. בחרנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במי שקיבלו בעבר את הפטור והם יודעים להגיד מהי הדרך הנכונה לעשות זאת שלב אחר שלב. אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו לנו. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

פטור ממס הכנסה לנכים – השלב ה – 1 בקבלת הפטור

כדי שתוכלו לקבל את הפטור המיוחל, אתם צריכים קודם כל לבדוק את הזכאות שלכם. שכן, לא כל אחד יכול לקבל סתם כך פטור ממס הכנסה. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי יש קריטריונים שקובעים מי צפוי לקבל את הפטור. מדובר בקריטריונים אלו:

  • מי שיש לו אחוזי נכות מעל ל – 90% לצמיתות
  • מי שיש לו אחוזי נכות של מעל ל – 90% ל – 185 ימים לפחות
  • מי שיש לו מעל ל – 75% נכות יכול לקבל את ההחזר על קרן גמל בלבד

 

פטור ממס הכנסה לנכים – השלב ה – 2 בקבלת הפטור

כדי שתוכלו לקבל את הפטור, אתם צריכים למלא טופס מיוחד ובו תצטרכו לציין את הפרטים האישיים שלכם, כולל מידע מקיף אודות אחוזי הנכות שנקבעו לכם על ידי המוסד לביטוח לאומי. שימו לב – ייתכן שתצטרכו להוסיף גם מסמכים שונים. הכול יופיע בטופס המדובר, כך שתצטרכו לקרוא אותו באופן מעמיק ולמלא אחר ההוראות.

 

איך תקבלו פטור ממס הכנסה לנכים בקלות?

אם אתם רוצים לקבל את הפטור בקלות וללא שום מאמץ, עליכם לפנות אל חברה חיצונית שמבצעת את ההליך עבורכם. מדובר בעניין די פשוט שמצריך מכם רק למצוא חברה מומלצת ולשלוח אליה את הפרטים שלכם. לאחר שתעשו כך, נציג מטעמה יצור עמכם קשר ויסייע לכם לאורך ההליך כולו עד הרגע שבו תקבלו את הפטור המיוחל.

 

כמה מילים לפני סיום

המדריך הנוכחי מסתיים בקרוב וזו הזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתקבלו את הפטור המיוחל בקלות וללא מאמץ. אם אתם מסתבכים בהליך, תזכרו שתמיד אפשר לפנות אל חברה חיצונית שתקל על ההליך. אם יש לכם מכרים שזקוקים למידע זה, אתם מוזמנים להעביר להם את המדריך, שיהיה לכם בהצלחה!

לחיצת יד