אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

פלאגים אנאליים: PLUG & PLAY – האם ביטוח בריאות מכסה שימוש במוצרים כאלה

או, פלאגים אנאליים! צעצוע מין שכל אחד עם פי טבעת יכול ליהנות ממנו, ללא קשר לאברי המין, המין או הנטייה המינית. הפלאג הוא צעצוע אנאלי שבעצם אוטם את התחת שלך – בקטע טוב. הם מעוצבים כמו דמעה ובסיסם רחב יותר, מה שמונע מהם להישאב עמוק מדי. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד.

 

מה הקטע?

תענוג למתחילים. פי הטבעת שלך גדוש בקצות עצבים רגישים שמרגישים מעולה כאשר הם מגורים. החור התחתון שלך הוא גם השער לערמונית – המכונה גם "נקודת ה- G הגברית" – וגם מקור לאזורי הגירוי הנשיים.

 

אורגזמה

כן, אורגזמות אנאליות הן דבר אמיתי, כל מי שיש לו פי הטבעת יכול לחוות את זה, והפלאג האנאלי יכול לעזור. כל העצבים שנמצאים ממש בדלת האחורית שלך הם רק חלק ממה שגורם למשחק בתחת להרגיש כל כך מדהים.

גברים סיסג'נדרים יכולים להשתמש בתקע התחת כדי להשיג אורגזמה של הערמונית. נשים סיסג'נדריות יכולות להשתמש בו כדי לעורר בעקיפין את נקודת ה- A או נקודת ה- G, מה שיכול להוביל לגמירה ואורגזמה.

 

קינקיות

אתם בקטע של קינקיות? פלאגים הם צעצוע רב תכליתי לרפרטואר שלך. אתה יכול להשתמש בהם במהלך משחק כנוע, ללבוש אותם בפומבי ואפילו ללבוש אותם במהלך יחסי מין וגינאליים.

 

מתיחות

ניתן להשתמש בתקעים למתיחת פי הטבעת ולגרום לכם להתמקד בדברים גדולים יותר, בין אם מדובר בצעצועים גדולים יותר, בפין או בפער. כל מה שצריך זה להתחיל קטן ולהתחיל בהדרגה.

 

האם פלאגים אנאליים הם בטוחים?

בדרך כלל הם אכן בטוחים, אך כל עוד אתה נוקט באמצעי הזהירות המתאימים. זה כולל:

  • שימוש בהרבה חומר סיכה. סיכוך אינו אופציונלי כשמדובר בשימוש בפלאג. חוסר בחומר סיכה עלול לגרום לכאב, חתכים ואף קרעים בגוף.
  • טיפול הולם. שטיפה וחיטוי של צעצועי מין לפני ואחרי השימוש זה דבר שחובה לעשות. הסיבה היא, ובכן, קקי. אפילו ישבן נקי במיוחד מכיל חומר צואה מיקרוסקופי העלול לגרום לזיהומים. זיהומים המועברים במגע מיני יכולים לעבור גם על ידי חלוקה בצעצועי מין. טיפול נאות בצעצועי מין יכולים להפחית את הסיכון שלך לקבל מחלות.
  • הבריאות שלך. מומלץ להפסיק להשתמש בפלאגים אנאליים אם יש לך טחורים, סדקים אנאליים או בעיה בערמונית. פנה תחילה לרופא בנושא.

 

אילו סוגי פלאגים יש?

בניגוד לצעצועים אנאליים אחרים, כמו דילדו, שנועדו לפעולה פנימית, הפלאגים האנאליים אוטמים את התחת ממש. הפלאגים הם בדרך כלל מחודדים כדי שיהיה ניתן להכניס אותם בקלות. הסוגים השונים עשויים מחומרים שונים, כשכל אחד מהם מציע תחושות שונות להנאתכם. תוכל למצוא פלאגים חלקים,  עם מרקם, ואפילו רוטטים.

לאביזרי מין נוספים, כמו מאלצי אורגזמה לחצו כאן.

 

צעצוע מין נעים