אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

החלטה פיננסית או בריאותית – פתרונות טבעיים לחיי הזוגיות

חיי זוגיות הם אורח החיים הבריא ביותר. מחקרים שנערכו בנושא הראו שוב ושוב כי חיי נישואין או חיי זוגיות ממשכים, תורמים לעלייה בתוחלת החיים של שני בני הזוג. אותם המחקרים גם מראים כי גם מבחינה בריאותית, מצבם של אנשים החיים בזוגיות הוא טוב יותר. עם זאת, על מנת לטפח זוגיות ולשמר אותה, יש צורך להשקיע לא מעט תשומת לב. בנוסף, האיכות והתדירות של יחסי המין בין בני הזוג עשויה להשפיע גם היא על אריכות הימים, איכות החיים והבריאות הכללית. האם ניתן לזהות באופן מדויק את הגורמים לאריכות הימים והבריאות היחסית אצל מי שנמצאים בזוגיות? מהן המשמעויות הפיננסיות של בריאות תקינה, ומה הקשר בינה לבין איכות יחסי המין? כיצד ניתן לשפר את חיי המין באמצעים טבעיים ובלא צורך בבדיקות מקיפות או במרשמים רפואיים? בשורות להלן נעסוק בסוגיות הללו ונבהיר אותן.

 

מה הקשר בין זוגיות ארוכה לאריכות ימים ובריאות

למעשה, אף אחד מהמחקרים המצביעים על הקשר בין זוגיות ארוכה לאריכות ימים ובריאות, לא יודע להצביע באופן מדויק ומובחן על גורם אחד או מספר גורמים התורמים במיוחד לתוצאות כאמור לעיל. עם זאת, ההשערה היא שמדובר במכלול של גורמים, שכל אחד מהם איננו בגדר תנאי הכרחי לאריכות ימים ובריאות אבל הצירוף ביניהם אכן משיג את התוצאות כאמור. עם הגורמים כאמור ניתן למנות את הרוגע היחסי בחיי הזוגיות, ביחס לאי הוודאות היחסית הכרוכה בחיי רווקות או בהעדר זוגיות. גורם חשוב נוסף שכדאי לשים אליו לב, הוא העובדה שבני זוג נוטים להכיר איש את רעותו בצורה כל כך יסודית, עד שבמקרים רבים אחד מבני הזוג מאבחן בעיה כזאת או אחרת אצל בן הזוג השני, עוד לפני שהבעיה מאובחנת רפואית.

 

חיי המין כאמצעי לשמירה על בריאות ואריכות ימים

מעבר לתועלת האישית, אריכות ימים ובריאות מקטינים באופן משמעותי את המעמסה הכלכלית על בני הזוג ועל בני המשפחה שלהם. פחות טיפולים, פחות תרופות ופחות ימי אשפוז, גורמים לחיסכון כספי ניכר. בנוסף לגורמים שהוזכרו לעיל, חשוב למנות גם את קיומם של יחסי מין קבועים ומספקים עם הגורמים המשפיעים הן על איכות החיים והן על תוחלת החיים. כאן כבר הקשרים מוכחים ובדוקים וניתן לקשר באופן ברור בין יחסי מין מספקים לבין איכות חיים ואריכות החיים. זוגות שחיי המין שלהם איכותיים, יהיו בדרך כלל מרוצים בחלקם ובריאים. ואולם הבשורה בשורות הללו היא שגם מי שיש להם בעיות ביחסי המין, הנובעות מטעמים פיזיולוגיים, יכולים לפתור אותן בקלות באמצעות Natural Viagra. מדובר במוצר מהפכני, שיחזיר עטרה לישנה. .זאת, בלא צורך באבחנה רפואית ובשיטות טבעיות לחלוטין. מעוניינים לדעת עוד? כדאי ליצור קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך, זיהוי מקור הבעיה ומציאת פתרון הולם.