אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

קידום אורגני או קידום ממומן? כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים

קידום אתרים הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הפרסום, ויש לכך סיבות טובות. לאור כמות המידע הרבה שנמצאת ברשת, הנוכחות שלכם בלבד לא מספיקה כדי להגביר את החשיפה אל העסק שלכם. בעזרת קידום אתרים אנחנו דואגים שהאתר שלכם יקבל רמת חשיפה גבוהה ביחס למתחרים שלו. כאן תקבלו הסבר מפורט על שני סוגים של קידום אתרים.

 

קידום אתרים

קידום אתרים הוא טכניקה שבה מפרסמים נוקטים על מנת להגביר את רמת החשיפה של גולשים לתוכן מסוים. הרשת מוצפת בכמויות מידע אינסופיות, וכל מי שמפרסם בה משהו רוצה לדעת שכמה שיותר גולשים ייחשפו דווקא למידע שהוא פרסם. בדיוק עבור המטרה הזו נועד קידום אתרים. לאחר שביצעתם בניית אתרים, אתם חייבים לקדם אותם כדי להגביר את רמת החשיפה אליהם.

 

קידום אתרים ממומן

הסוג הראשון של קידום אתרים הוא קידום אתרים ממומן. בצורת הקידום הזה אתם משלמים כסף למנועי החיפוש, רשתות חברתיות, אתרי חדשות וכיו"ב כדי שהם יפרסמו את התוכן שלכם. בצורה מסוימת שיטת הקידום הזו דומה לשיטות פרסום ישנות יותר שבה אננו משלמים למפרסם על השטח של הפרסום. פרסום בגוגל יכול להיות גם הוא על ידי תשלום לחברה.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני שונה מקידום ממומן בכמה דברים. ההבדל הבסיסי הוא בכך שבקידום אורגני אנחנו לא משלמים לאף גוף, אלא אנחנו בונים את האתר בצורה כזו שהוא ימשוך אליו מספר רב ככל הניתן של גולשים. לכל מנוע חיפוש יש דרך שבה הוא מדרג את התוצאות השונות, וכך הוא קובע מי מהן תופיע במקום הראשון.

כאשר אנחנו מבצעים קידום אורגני אנחנו מנסים לגרום לכך שדווקא האתר שלנו יופיע במקום הראשון בעזרת כללים שונים שעל פיהם מנוע החיפוש פועל. מה שיכול לעזור לקדם את האתר שלכם בצורה הזו הם תוכן מרובה קישורים, שימוש רב במדיה, מהירות גלישה גבוהה באתר ועוד. כל אלו יחד מגבירים את רמת החשיפה לאתר שלכם בלי ששילמתם שקל אחד לחברה של מנוע החיפוש.

 

איזה שיטה עדיפה יותר?

לכל אחת מהשיטות הללו יש יתרונות וחסרונות, ולכן כל אחת מהן מתאימה לצרכים אחרים. קידום אורגני דורש מכם לבנות את כל התוכן שלכם בצורה מסוימת, ולכן אם יש לכם כבר אתר לעסק שאתם לא מעוניינים לגעת בו, ייתכן שדווקא קידום ממומן הוא כלי שיהיה לכם יותר יעיל.

מנגד, אם אתם נמצאים בשלב הבנייה של האתר, כנראה שעדיף לכם לבחור בשיטות קידום אורגניות, וכך לבנות כבר מההתחלה את האתר שלכם בצורה הנכונה, דבר שגם יחסוך לכם הוצאות פרסום בהמשך.

 

לסיכום

בקידום אתרים ישנן שתי שיטות מרכזיות, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. הקפידו לבצע את הקידום בצורה שמתאימה יותר עבור העסק שלכם.

מסך