אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

3 דברים שתוכלו לקבל באלגר מול הסוכנויות האחרות

פנייה לסוכנות ביטוח אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמלווה לעיתים בחשש. כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא פונה לסוכנות מומלצת, מוסמכת ובעלת ידע רב בתחום. הבעיה היא שמעטים הם אלה שמכירים בסוכנויות הנחשבות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולהציג בפניכם את הסוכנות הטובה ביותר בישראל שתעניק לכם שקט נפשי והרבה מעבר. הישארו כאן ותגלו מהם 3 הדברים שתוכלו לקבל בסוכנות המדוברת (אלגר) מול הסוכנויות האחרות.

 

הדבר הראשון: הצעות רלוונטיות ואובייקטיביות

אלגר הינה חברה פרטית שלא נמצאת בבעלות של בית השקעות או חברת ביטוח. עובדה זו מקנה לה את האפשרות לשים את הצורך שלכם, הלקוחות, לנגד עיניה. כך שבפועל, היא תלווה אתכם לאורך הדרך, עד שתגיעו לבחירה הנכונה עבורכם. מדובר בעניין שלא תמיד בא לידי ביטוי בסוכנויות אחרות שנציגיהם מתבקשים לכוון את הלקוחות לבחירה מסוימת שנקבעה מראש מתוך אינטרס מסוים, כך שלקוחותיהם צפויים לקבל הצעות שאינן רלוונטיות עבורם כלל.

רלוונטי

הדבר השני: ניסיון רב בתחום

נציגי חברת אלגר עוסקים בתחום מזה שנים רבות, כך שיש להם ידע וניסיון שיאפשר לכם לקבל את ההכוונה הדרושה לכם תוך בחינה מעמיקה של מצב הנכסים שברשותכם. מי שערכו שיחות בנושא מול נציגים של סוכנויות אחרות בעבר יוכלו להעיד שמדובר בשירות מקצועי שניתן אך ורק על ידי עובדיה של חברת אלגר שנחשבת לשם דבר בתחום.

 

הדבר השלישי: ביטחון אישי וכלכלי

זה לא סוד. לכל אחד לוקח זמן רב להגיע להחלטה כלכלית כלשהי, בין אם זו קשורה לבריאות המשפחה, חיסכון פנסיוני או ניהול של נכסים קיימים. אם החלטתם להשקיע בתחומים אלה, עליכם לפנות למומחים של חברת אלגר שידועה באיכות המקצועית שלה ובסטנדרטים גבוהים במיוחד. השילוב של דברים אלה יחד עם יצירתיות ומתן שירות אישי יאפשר לכם להתנהל בביטחון, תוך ידיעה שבחרתם נכון.‏

 

מהם השירותים שהחברה מספקת?

בחרנו להציג בפניכם את 2 סוגי השירותים שניתנים על ידי נציגי החברה, רגע לפני שהמדריך מגיע לסיומו:

  1. ביטוחים
  • ביטוח סיעודי
  • ביטוח רכב
  • ביטוח דירה
  • ביטוח בריאות
  • ביטוח לעסקים ועוד
  1. ביטוחים פיננסיים
  •  ביטוח פרישה
  • קרן השתלמות
  • קופת גמל
  • קופת גמל להשקעה ועוד

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לפנות למומחים של אלגר

עד כאן המדריך שריכז את 3 הדברים שתוכלו לקבל בסוכנות אלגר בלבד שנחשבת לבעלת ניסיון רב בתחום. כעת ברור לכם שמדובר בסוכנות הטובה ביותר שתציע לכם בין היתר ביטוחים רלוונטיים, ביטחון אישי וכלכלי. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לנציג מטעם החברה וליידע אותו אודות הצורך שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתדעו תמיד לקבל ליווי מקצועי מצד חברות וסוכנויות שעונות על הקריטריונים שהוצגו לעיל.

סוכנויות