אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

קניית לייקים לאינסטגרם עלולה לפגוע בעסק שלכם במידה ולא עשיתם את הפעולה הזו

קניית לייקים לאינסטגרם היא יעילה לבוסט ולחשיפה הראשונית של עסק הרוצה למתג את עצמו. המאמר יסביר כיצד היא עלולה לפגוע בעסק שלכם במידה ולא קניתם את הלייקים כבר בהתחלה.

 

קונים חשיפה ותהילה לעסק

לייקים באינסטגרם הפכו מזמן לדרך בה עסקים הרוצים לקבל חשיפה ברשת עושים בהם שימוש. למרות שהמשפט הידוע אומר שהדרך לתהילה רצופה בקשיים ומכשולים, דווקא במקרה של קניית לייקים לאינסטגרם מדובר בדרך קלה מאוד. כאשר עסק בתחילת דרכו פותח פרופיל עסקי באינסטגרם ומעלה תכנים בעלי ענין שיעזרו לו למכור מוצרים ושירותים שונים, הוא מצפה להשיג עוקבים ולייקים מלקוחות פוטנציאליים ולקבל בוסט של חשיפה משמעותית על מנת למתג את העסק שלו. במידה והפעולה נעשית ממש בהתחלה שאין עדיין הרבה עוקבים ולקוחות יש לכך יתרונות רבים.

 

היתרונות בקניית לייקים כבר בהתחלה

העסק שלכם עדיין אינו מותג. הוא לא מוכר והמטרה שלכם היא להבליט אותו מעל המתחרים בתחום ולבנות נכס דיגיטלי באינסטגרם שיניב לכם תשואות גבוהות ויביא אליכם עוקבים רבים. כאשר קונים כמות נכבדת של לייקים כבר בהתחלה מקבלים פוש רציני וכך נחשפים לעוד משתמשים באינסטגרם שהופכים להיות עוקבים שלכם ומתחילים להתפתח יחסי גומלין ביניכם לבינם. יחסי הגומלין הללו באים לידי ביטוי בלייקים, תגובות, לייקים על התגובות, שיתופים ועוד. אתם צוברים קהל יעד שמגיע באמצעות קישור בפרופיל של העסק לאתר שלכם וקהל זה הופך להיות ללקוחות שמביעים תמיכה בעסק שלכם באמצעות הלייקים וכל השאר.

 

מדוע קניית לייקים עלולה להזיק לעסק שלא קנה אותם לפני כן?

הסיבה לכך היא פשוטה. ברגע שיצרתם לכם קהל עם עוקבים באמצעות הלייקים שקניתם בהתחלה, יהיה מוזר לעוקבים שלכם לגלות לייקים נוספים בכמות גדולה. הם עלולים להרגיש שמשהו כאן לא אמין ולהשליך על טיב העסק שלכם, אלא אם כן תעשו זאת בהדרגה ובחוכמה. נניח ואתם מעלים לעמוד העסקי שלכם באינסטגרם מבצעים אטרקטיביים או סרטון של מוצר חדש ואיכותי, זה לא יהיה מוזר אם תקבלו עליהם שוב בוסט של לייקים קנויים כיוון שיש פה משהו חדש בתחילת הדרך. לעומת זאת, אם תפרסמו בחשבון העסקי את אותו תוכן או אותו מוצר ולא תעשו שינוי שימשוך תשומת לב חדשה, קניית הלייקים תיראה חשודה ללקוחות הקבועים שלכם. בנוסף, קניית לייקים בכל זמן נתון צריכה להיות של לייקים איכותיים.

 

איך לקנות לייקים איכותיים?

כאשר הלייקים מגיעים מעוקבים שאין להם חשבונות פעילים באינסטגרם או שאין להם כלל תמונת פרופיל, הלקוחות שלכם יחשדו שמדובר בפייק ויינטשו אתכם. לפיכך, קניית לייקים צריכה להתבצע רק ממשתמשים אמיתיים ופעילים ברשת, לחלק אותם בין התכנים השונים ולקנות אותם מייד בהתחלה. ככל שהלייקים יהיו איכותיים יותר, כך גם בוסט החשיפה של העסק יהיה משמעותי יותר.

לייקים לאינסטגרם