אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

רוצים להתחיל לצלול? כך תעשו את זה נכון

אנשים רבים חולמים לראות במו עיניהם צבי ים, קיפודי ים ודגים בצבעים מרהיבים. יש מי שממשיכים לחלום, בעוד אחרים עושים כל שביכולתם, כדי להתחיל לצלול באופן מקצועי. אם אתם נמנים מבין אלה שיוצאים להגשים את החלום שלהם, הגעתם למקום הנכון. שכן, בשורות הבאות נרכז בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם להתחיל לצלול. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתעשו זאת נכון.

 

השלב ה – 1: תצללו באופן עצמאי

יש מי שרוצים מיד לקפוץ למים ולהתחיל בהליך הצלילה המקצועי. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בעניין שיכול להתגלות כטעות. שכן, עליכם תחילה להכיר ולהרגיש את הים, לתרגל את הצלילה ולהבין אם אתם מתחברים לפעולה זו. רק לאחר שתצללו באופן עצמאי עם שנורקל ומשקפת באזור שמיועד לצלילה (למשל, חופי אילת או סיני) תוכלו להמשיך לשלב הבא שיקדם אתכם אל עבר המטרה שלשמה התכנסנו כאן.

השלב ה – 1_ תצללו באופן עצמאי

השלב ה – 2: תבררו פרטים על ביטוח

לצערנו, קרה לא פעם שצוללים מתחילים הופנו לקבלת טיפול רפואי דחוף מסיבות שונות. זו הסיבה שהחלטנו להציע לכם בשלב מוקדם זה לברר פרטים על ביטוח צלילה שיכסה אתכם במידה ותהיה תקלה כלשהי. תאמינו לנו שאתם לא רוצים לגלות שיפנו אתכם מהמקום באמבולנס ויטפלו בכם בבית החולים, מבלי שיהיה לכם כיסוי. מדובר בהוצאה גבוהה שניתן להימנע ממנה בקלות, פשוט בגלל שיש ביטוח ייעודי למקרים מסוג זה. רגע לפני שנמשיך לשלב השלישי, נציין שתוכלו לקבל את המידע הרלוונטי אצל סוכני ביטוח שמכירים את התחום מקרוב.

 

השלב ה – 3: תבקשו חוות דעת על חברת צלילה מומלצת

חשוב מאוד לפנות לחברת צלילה מוכרת שעובדיה עברו קורסים מקצועיים שהפכו אותם למומחים בתחום. שכן, אלה צריכים ללוות אתכם שלב אחר שלב, להעניק לכם את הביטחון ולוודא שאתם מכירים בכללי הצלילה, רגע לפני שתיכנסו למים. לכן, מומלץ לבקש חוות דעת על חברת צלילה שנחשבת לשם דבר בתחום. כך תוכלו להיכנס למים בביטחון ובידיעה שיש מי שמלווה אתכם לאורך כל ההליך.

 

השלב ה – 4: תבקשו אישור רפואי וצאו לדרך

חברות הצלילה המקצועיות שמציעות קורסים למתחילים ומתקדמים, צפויות לבקש מכם אישור רפואי שמראה שאינכם סובלים ממחלות שעשויות להיות מסוכנות בעת השהות מתחת למים. מדובר ברשימה ארוכה של מחלות, ביניהן ניתן למצוא את האפילפסיה, בעיות לב ובעיות נשימה. החולים בהם עשויים לגלות שעליהם להישאר מחוץ למים במקרה שכזה. נמליץ לכם לפנות כבר עכשיו לרופא המשפחה שמטפל בכם ולבקש אישור שיציג את מצבכם הרפואי, כדי שתוכלו להתחיל בצלילה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לצלול!

עכשיו אתם מכירים בכל המידע, כך שתצטרכו רק ליישם אותו, ללבוש את בגדי הצלילה והאביזרים הנוספים, כדי שתוכלו לצאת לדרך. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע מתחת למים ושתשמרו על עצמכם, כדי שתוכלו לצלול שוב ושוב.

השורה התחתונה – זה הזמן לצלול!