אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהי חברת אחזקות מבנים ומה השירות שהיא מספקת?

מספר המבנים שמנוהלים על ידי חברת אחזקות עולה מידי שנה. הדבר נובע בעקבות יתרונות משמעותיים שבאים לידי ביטוי בעת קבלת השירותים שניתנים מצד חברות אלה. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב. הישארו כאן ותגלו מהי חברת אחזקות מבנים ואילו שירותים היא מספקת ללקוחותיה.

 

ההגדרה של חברה לאחזקת מבנים

חברות אלה מעניקות שירותי ניהול לבניינים משותפים. כאשר מושם דגש רב על עניין התחזוקה השוטפת של המבנה והמערכות שקיימות בו. יש הטוענים שהצורך בחברות אלה עלה עם השנים, בעקבות בנייה מסיבית של בניינים רבי קומות. שכן, אלה מצריכים תחזוקה שוטפת שקשה לבצע אותה באמצעות אדם אחד בלבד (לדוגמא: האחראי על ועד הבית).

תחזוקת בניין

שירות מספר 1 – תחזוקה שוטפת

חברה לאחזקת מבנים שנקראת בעגה העממית חברה לניהול ועד בית מעניקה בראש ובראשונה שירותי תחזוקה למבנה. נסביר שמדובר בבדיקות שמתבצעות בתדירות גבוהה. אלה מאפשרות לבדוק אם יש צורך בתיקונים במערכות האינסטלציה, החשמל וכו'.

כאשר המטרה שעומדת בפני החברה היא להאריך את תוחלת חייו של הבניין תוך מניעת תקלות. חשוב לציין שהחברה אחראית לטפל בתיקונים שונים ברחבי הבניין. כאשר התיקונים הנפוצים ביותר הם נזילה והחלפה של מתקנים שבורים.

 

שירות מספר 2 – גינון

חברות לאחזקת מבנים מספקות שירותי גינון מקצועיים עבור בניינים שיש בהם חצרות. שירות זה ניתן מצד גורמים מקצועיים שמבצעים תחזוקה לחלל החיצוני של המבנה שכוללת את ההליכים הבאים:

  • גיזום של מדשאות
  • פינוי גזם
  • הדברה

 

שירות מספר 3 – ניקיון מרחבים משותפים

חברות לאחזקת מבנים מעניקות שירותי ניקיון מקצועיים באזורים המשותפים. הכוונה ללובי של הבניין, חדרי המדרגות, המעלית ולעיתים גם משרדים וחללים נוספים (מחסנים) שנמצאים בתוך המבנה. חשוב לציין ששירותים אלו ניתנים בהתאם לחוזה שנחתם מול דיירי הבניין.

 

טיפ לבחירה נכונה בחברה לאחזקת מבנים

כאמור, יש היצע רחב של חברות שמספקות את השירותים שהוצגו לעיל, אך מעטות מהן מבצעות את עבודתן באופן מקצועי. בחרנו להתעכב על הנושא, כדי להציג בפניכם את הדרך שתוביל אתכם לבחירה נכונה בחברה שתשמור על תקינות, אבטחת וניקיון הבניין על הצד הטוב ביותר.

נציע לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר חברות שונות ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיהן בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו מרכזת מידע מהימן שנכתב על ידי דיירים שהסתייעו או מסתייעים כיום בחברה זו. כך יתאפשר לכם לדעת אם זו חברה שניתן לסמוך עליה או שמא, עדיף להימנע מיצירת קשר עמה.

 

השורה התחתונה

חברה לאחזקת מבנים מבצעת תפקידים חיוניים בכל הנוגע לשימור הפונקציונאליות והנראות של המבנה. הסתייעות מצד חברה שכזו תעלה את הערך של הבניין באופן ניכר ותאפשר לכלל דייריו ליהנות ממרחב נעים ובטוח. בשלב זה אתם מכירים באינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק לבחור בחברה המתאימה לכם.

חברת בנייה