אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

תביעת ביטוח סיעודי – איך נעזר בעורך דין?

רבים הם האנשים שמבטחים את עצמם בביטוח סיעודי כדי להיערך לקראת היום שבו יהיה בו צורך, אך מעטים הם האנשים שיודעים כיצד עליהם לתבוע את הביטוח בזמן שבו יש צורך בסיוע חיצוני.

נפגשנו עם מומחים בתחום ובדקנו מהי תביעת ביטוח סיעודי, מה חשוב לדעת לגביה ואיך ניתן להיעזר בעורך דין במקרה הצורך?

 

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הינו סוג של חוזה שנחתם בין אדם פרטי לבין חברת הביטוח שנבחרת על ידו. מרגע חתימת החוזה, על לשלם מידי חודש את הפרמיה שנקבעה מראש בעת החתימה (כדי שיוכלו לקבל בהמשך את הפיצויים הכספיים או את השיפויים שהם יהיו זכאים להם במידה או כאשר  הם יהפכו לסיעודיים).  המטרה של ביטוח מסוג זה היא לאפשר לכל האנשים באשר הם, לקבל תמיכה כלכלית הולמת בזמן שהם הופכים לסיעודיים. במצב שכזה, הם לא יכולים מן הסתם לבצע פעולות חיוניות, כך שהם יזדקקו לעזרה חיצונית שברוב המקרים, יהיה צורך לשלם עליה לא מעט.

 

מתי צריך להגיש תביעת ביטוח סיעודי?

תביעת ביטוח סיעודי צריכה להיות מוגשת לאחר שאדם הוגדר כ"חולה סיעודי". הכוונה היא שהוא אינו יכול לבצע פעולות שגרתיות ללא עזרה. ראוי לציין כי ההגדרה של חולה סיעודי משתנה ברוב לסטנדרטים השונים שקבועים בחוזה שמפקח על הביטוח. הדבר מוביל לכך שכל חברת ביטוח יכולה בעצם להחליט מתי מבוטחיה יהיו זכאים לקבל הסיוע לו הם זקוקים.

 

חשוב מאוד להיעזר בעורך דין

לאחר שאדם (שיש לו ביטוח סיעודי) הפך להיות סיעודי, קרובי המשפחה שלו צריכים לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום בעיקר בגלל המידע שנכתב בפסקה הקודמת. ישנם לא מעט מקרים שבהם חברות הביטוח מנסות למצוא דרכים עקיפות שיאפשרו להן שלא לשלם למבוטחיהם את התגמול המגיע להם בעת הצורך. אנשים שחוו מצב שכזה ממש לאחרונה, מצאו סיוע מהיר ואדיב אצל עורך הדין לינר. גם אתם יכולים להיעזר בו תוך לחיצה על הקישור הבא: https://www.tomerliner.co.il. עורך הדין בקיא בתחום הביטוחים, כך שהוא יכול לעזור לכל אחד ואחת בהגשת תביעת ביטוח סיעודי.

 

איך נעזר בעורך דין?

ניתן להיעזר בעורך דין באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  1. יצירת קשר דרך האתר
  2. יצירת קשר טלפוני
  3. הגעה פיזית אל משרדו של עורך הדין לתיאום פגישה

חשוב לציין כי ברוב המקרים, עורך הדין מבקש לקבל תחילה פרטים אודות המצב הרפואי של המבוטח. ייתכן שיהיה צורך להכין מראש מסמכים רפואיים שונים וכמובן שגם את חוזה הפוליסה שנחתם אל מול חברת הביטוח.

 

לסיכום

אנשים שמצאו את עצמם מתמודדים עם תביעת ביטוח צריכים לדעת שלעיתים, לא מתקבל מענה ראוי כשעולה הצורך בקבלת סיוע מטעם חברת הביטוח. לכן, יש להיעזר בעורך דין באמצעות אחת או יותר מהדרכים שצוינו לעיל.

איש משפט