אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד מבוצע תהליך הדפסת צ’קים ממוחשבים?

רוב האנשים הפרטיים משתמשים בפנקס צ'קים עבור הוצאות שונות, אך כאשר מוציאים כמות מסוימת של צ'קים התנהלות כזו כבר לא נוחה. למשל, עבור חברות ועסקים המוציאות מאות צ'קים בשנה לספקים, עובדים וכל מטרה שתהיה כתיבת צ'קים שנלקחים מפנקס הופכת לתהליך מסורבל ולא נוח. בדיוק למטרה זו ניתן להשתמש בצ'קים ממוחשבים על מנת לייעל את הפעילות העסקית ולאפשר בקרה ומעקב אחרי ההוצאות של העסק.

 

מה זה צ'קים ממוחשבים?

צ'קים ממוחשבים הם צ'קים שניתן להדפיס בעצמנו כל פעם שאנחנו זקוקים לכך באמצעות תוכנה ייעודית המחוברת ומסונכרנת עם מערכת הנהלת החשבונות במשרד. במקום לתלוש כל פעם צ'ק מפנקס צ'קים וכשנגמר לפנות לבנק כדי להזמין פנקס חדש, ניתן פשוט להדפיס כל פעם את הצ'קים שאנחנו צריכים.

 

מה היתרונות של הדפסת צ'קים ממוחשבים?

  1. הדפסת צ'קים ממוחשבים מאפשרת לנו להיות עדכניים תמיד, כך שבכל פעם שיוצא צ'ק הוא נרשם באופן מיידי במערכת הנהלת החשבונות ונשמר עותק שלו באופן מאובטח וממוחשב.
  2. הדפסת צ'קים ממוחשבים חוסכת את הצורך בפנקס צ'קים ובהזמנה של פנקס חדש כל פעם שהפנקס הקודם נגמר.
  3. צ'קים ממוחשבים כוללים אמצעים רבים להגנה מפני זיופים.
  4. שימוש בצ'קים ממוחשבים חוסך בעלויות דפוס ומסייע למנוע מקרי גניבת צ'קים.

 

כיצד מתבצע תהליך הדפסת צ'קים ממוחשבים?

עבור הדפסת צ'קים ממושבים יש להיעזר בדברים הבאים:

  1. תוכנה ממוחשבת שמתממשקת עם מערכת הנהלת החשבונות ותומכת בהדפסת צ'קים.
  2. יש להצטייד בטונר מגנטי איכותי למדפסת כדי שנוכל להדפיס פס מגנטי בתחתית בצ'ק הכולל את פרטי חשבון הבנק של העסק.
  3. יש להצטייד בנייר הדפסה איכותי הכולל את כל אמצעי ההגנה נגד זיוף של פס מגנטי, דיו מחיק למניעת זיופים ועוד.
  4. הזמנה של צ'קים דרך הבנקים לוקחת זמן רב יותר ועולה יותר כסף בשל אפשרויות ההדפסה המוגבלות של הבנקים. הדפסת צ'קים ממוחשבים מוזילה, מייעלת ומזרזת את התהליך.

 

חשוב מאוד לדאוג לאבטחה מרבית

בכל מה שקשור להתנהלות כספית בעסק יש לדאוג לאבטחה מקסימלית וצ'קים ממוחשבים לא יוצאים מכלל זה. יש להקפיד על אמצעי אבטחה ממוחשבים וזאת לצד נהלים מדויקים למילוי והפקת הצ'ק – כולל הגדרת האנשים המורשים להשתמש בתוכנה, הסדרת גישתם לתוכנה וקיום ביקורות לשם אבטחת מידע. יש לוודא שמי שמוסמך לגשת לתוכנה להדפסת צ'קים עובר הדרכה קפדנית לשימוש בתוכנה זו ומכיר את נהלי אבטחת המידע.

 

מעוניינים בהדפסת צ'קים? פנו למומחים בתחום

אינטרצ'ק היא חברה המתמחה בטכנולוגיה של הדפסת צ'קים לחברות ועסקים במהירות וללא התפשרות על איכות. במחירים אטרקטיביים ניתן לקבל שירות הדפסת צ'קים פשוט ויעיל מחברה שלוקחת את הצרכים שלך ברצינות ומתחייבת לספק את השירות המקצועי ביותר. אינטרצ'ק מציעה חבילת שירותים מקיפה הכוללת ליווי מהרגע הראשון, עמידה בדרישות הבנקים, אספקת צ'קים בדידים, רציפים ועוד.

 

שטר בנקאי