אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מהלכה למעשה: הכל על תהליך יצירת סרטון התדמית

יצירת סרטון תדמית היא אחת השיטות המובילות ביותר לפרסום עסקים וארגונים שונים, וחשיפתם לקהל הרחב בדרך יצירתית ומבדרת. אם יש לכם בית עסק, כנראה שתוכלו להרוויח המון מיצירת סרטון תדמית שימשוך קהל לקוחות רב לעסק שלכם ויעלה משמעותית את היקף הרווחים. בעזרה מקצועית של אנשי מקצוע, תוכלו ליצור סרטון תדמית מעולה שיגרום לכל מי שיראה אותו לחייך. במאמר הבא, נסביר מה הם השלבים העיקריים ביצירת סרטון תדמית וכיצד עובד התהליך.

 

לפני הכל – מה זה סרטון תדמית ומדוע צריך אותו?

למי מכם שאינם מכירים את המושג, סרטון תדמית הוא למעשה סרטון קצר באורך של כמה שניות עד כמה דקות, אשר נועד לחשוף את המוצרים והשירותים שמציע העסק ללקוחות חדשים דרך הפלטפורמות השונות. לרוב, סרטוני תדמית יוצגו בתור פרסומות כחלק מקמפיינים שיווקיים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות וכדומה.

חברת ההפקות סטודיו ויז'ן, המתמחה ביצירת סרטוני תדמית לעסקים, הינה חברה וותיקה בעלת ניסיון רב בעבודה עם עסקים וארגונים בכל הגדלים וממגוון תחומים, המנוסה ביצירת סרטוני תדמית באופן מותאם אישי לכל עסק ועסק כך שהפוטנציאל ימומש באופן מקסימלי.

סרטון תדמית

מה הם השלבים ביצירת סרטון תדמית?

במהלך יצירת סרטון התדמית, ישנם כמה שלבים חשובים. בשביל לעזור לכם להבין יותר טוב כיצד עובד התהליך, פירטנו עבורכם את השלבים הקריטיים למטה:

  • היכרות ובניית אסטרטגיה: לפני שמתחילים, נרצה לשמוע מה החזון העיקרי שלכם עבור סרטון התדמית, מה אתם מנסים להעביר ומה הנקודות החשובות ביותר עבורכם. כמו כן, נעבוד לגבש אסטרטגיה שתקבע מראש מה הוא קהל היעד של סרטון התדמית ומה היא המטרה העיקרית שלשמה הוא נועד.
  • תקצוב: כמו בהפקה של כל דבר, חשוב לדעת מראש מה הוא התקציב שעומד לרשותנו, בכדי שנוכל להיות ערוכים לתכנן דברים שיעמדו בקנה אחד עם מה שאנחנו מוכנים להשקיע במהלך יצירת סרטון התדמית.
  • קונספט: בשלב הזה, צוות ההפקה יעבוד יחד איתכם בשביל לגבש רעיון מעשי וקונקרטי של איך סרטון התדמית יראה.
  • כתיבת תסריט: לאחר שיש לנו רעיון מגובש לסרטון התדמית שלנו, נרצה לכתוב תסריט מקצועי שיאפשר לנו לדעת בדיוק מה עושים בכל שלב בצילומים ואיך הסרטון ייראה על המסך.
  • הפקה: לפני שמתחילים לצלם את סרטון התדמית, יש לבצע מספר הכנות מקדימות מראש, כגון סגירת מיקומים לצילומים, תיאום עם השחקנים והמצולמים, בירוקרטיות שונות ועוד.
  • צילומים: זהו רגע האמת של יצירת סרטון התדמית, בו החזון שלנו יהפוך למציאות! בשלב הזה למעשה ניקח את התסריט ונהפוך אותו לחומר מצולם אמיתי.
  • פוסט פרודקשן ועריכה: בשלב זה, ניקח את הצילומים שלנו ונגבש אותם לכדי מוצר מוגמר וערוך שמוכן לפרסום.
  • פרסום: לאחר שבחרנו את הצילומים הטובים וערכנו אותם יחד, כל מה שנותר לעשות הוא לפרסם את הסרטון בפלטפורמות הרלוונטיות ולהנות מהתוצאות!

סרטון תדמית