אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

תפקידו של עורך דין פלילי בגזר הדין: כיצד הוא יכול לעזור לך לקבל עונש הוגן

כמעט כל אחד יעמוד במהלך חייו מול בית המשפט. כמובן שחשוב להימנע מתקריות אלו, אך במידה ונקלעתם אליהן,  יש לכך השפעה גדולה מאוד על המשך החיים שלכם – בין אם תיכנסו למעצר, או במקרים הפוכים, תזכו בכסף רב. בכל אופן, אין ספק כי לא מדובר במשחק ילדים כלל, ולכן חשוב מאוד להיערך לכך בהתאם, לשכור עורך דין שיידע לייעץ לכם, ושבעזרתו תוכלו לשמור על זכויותיכם כהלכה.

המשפט "עורך דין טוב יכול להזיז הרים" לא נאמר סתם. בבית משפט נחרצים גורלם של אנשים, של חברות ושל סכומי כסף עצומים וכל זאת נעשה בהשפעתם הבלתי מעורערת של עורכי דין אשר נלחמים על זכויותיהם של  הלקוחות שלהם. קיימים עורכי דין המתמחים בכל תחום שהוא וחשוב לדעת לאיזה בעל מקצוע לפנות באיזה נושא. עורך דין פלילי מומלץ

למשל ידע לעזור לכם במידה ואתם מואשמים בעבירה על החוק ויוכל להציל אתכם מעונש אשר אינו תואם את העבירה.  אז למה בעצם עורכי דין כל כך חשובים? וכיצד הם יוכלו לעזור לכם בבית המשפט?

 

התמחות בהליכים משפטיים

המקצוע המשפטי הוא אחד המקצועות המסובכים הקיימים בישראל ובעולם אשר דורשים מהעוסקים בו להתמקצע בתחומים רבים ולהכיר פסקות ודינים רבים. מדובר במקצוע כה מסובך עד כדי שכל עורך דין מתמקצע בנושא מסוים ובוחר לעסוק רק בו (למשל עורך דין פלילי, אזרחי או עורך דין לזכויות יוצרים).

במידה ואתם נדרשים להגן על עצמכם בבית המשפט כמעט ובלתי אפשרי לעשות זאת בעצמכם ועל מנת לנהל את הדיון באופן הוגן חשוב מאוד שתעזרו בעורך דין. פעמים רבות למשל, איננו יודעים מהן הזכויות שעומדות לזכותנו במהלך הליך משפטי. עורך דין בעל ניסיון אשר מתמחה בתחום ידע לייעץ לנו ויעזור לנו להגן על אותן זכויות, דבר אשר פעמים רבות מוביל לקבלת עונש מופחת והוגן.

התמחות בהליכים משפטיים
ניסיון בהצגת טענה בבית המשפט

גם אם אנו בטוחים בצדקתנו וכי לא עברנו על החוק, יש חשיבות מכרעת לאופן הצגת הטענה שלנו ובדרך בה נציג את הנימוקים שלנו. במידה ונדבר בביישנות ובחוסר ביטחון ייתכן כי השופט יפרש זאת כשקר או יחשוב שאנחנו בעצמנו לא בטוחים בחפותנו ולכן יקבע כי אנחנו אשמים. עורכי דין המנוסים בניהול הליכים משפטיים, מתמקצעים בדיבור בפני קהל ובהצגת טיעונים ברמה גבוהה במיוחד ועל כן ידאגו שהטענה שלנו תשמע בצורה המשכנעת ביותר.

ניסיון בהצגת טענה בבית המשפט

ניסוח כתב הגנה

במידה והועלו נגדכם האשמות בבית המשפט, אתם תידרשו להגיש כתב הגנה אשר מטרתו תהיה להפריח את הטענות שהועלנו נגדכם ולהוכיח את חפותכם וחוקיות מעשיכם. כתיבת כתב הגנה היא מלאכה קשה אשר דורשת היכרות עם חוקים קפדניים המפרטים כיצד לנסח את אותו מסמך.

במידה וכתב ההפגנה ינוסח בצורה שלא מקובלת בבית המשפט הוא יחשב לכתב הגנה חלש ותהיה לכך השפעה שלילית על העונש אותו אתם עתידים לקבל וכדי להימנע מכך ניתן להיעזר בשירותו של עורך דין אשר יודע כיצד לנסח את כתב ההגנה בצורה הטובה ביותר.

 

אתם לא לבד, פנו לעורך דין

במידה ואתם נמצאים בתחילתו של הליך משפטי חשוב מאוד לנהל אותו בצורה הטובה ביותר על מנת להימנע מעונש שאינו תואם את מעשיכם. כדי לוודא זאת ניתן לשכור עורך דין אשר יטפל בהליך המשפטי שאתם עומדים בפניו ויעשה כל שביכולתו על מנת לוודא שהצדק נעשה וזכויותיכם נשמרות.

תפקידו של עורך דין פלילי בגזר הדין כיצד הוא יכול לעזור לך לקבל עונש הוגן