אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

4 כללי יסוד בעיצוב ביתנים לתערוכות

העמדת ביתן בתערוכה היא הזדמנות לעסק לשווק את עצמו וליצור את האינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים. כשמעצבים ביתנים לתערוכה, צריכים לזכור כי יש אפשרויות שונות לעיצוב הביתן וחשוב להתאים את העיצוב לצורכי העסק בהתאמה לאירוע התערוכה עצמו. 

 

למה לעצב ביתנים לתערוכה?

כנסים ותערוכות מהווים הזדמנות עסקית לבעלי עסק המעוניינים להרחיב את קהל היעד שלהם. השקות רבות נערכות בתערוכות בהן מגוון עסקים מציגים מוצר ייחודי וחדש שפיתחו וכך, הם זוכים למשוך את העין בקונספט מרהיב המקנה לעסק את המיתוג היוקרתי עליו חלמו.

אם אתם מעוניינים להשתלב בתערוכה ולהקים בו ביתן משלכם, כדאי שתכירו את הכללים עליהם צריך לשים דגש בעיצוב ביתנים שכאלו. יחד עם זאת, כדאי שתבררו על שירות עיצוב ביתנים לתערוכה באמצעותו תוכלו להקל מעצמכם ולתת לאנשי מקצוע מומחים בתחום לעצב ביתן חלומי משלכם.

לְעַצֵב

התאימו את סוג הביתן בהתאמה למפת התערוכה

חשוב לתכנן את הביתן מראש תוך התחשבות במפת התערוכה. עיון במפת התערוכה תגלה לכם איזה סוג ביתן יתאים לתערוכה. יש מקומות בהם הביתן צריך לפנות רק לצד אחד, בעוד שבתערוכות אחרות ניתן להקים ביתן הפונה לכל הכיוונים כמו אי בו יש 4 חזיתות.

סוגי הביתנים הנפוצים:

  • ביתן בעיצוב ח – עיצוב ביתן כזה הוא בצורת האות ח' – חזית אחת אליה מוצמדים שני קירות.
  • ביתן פינתי –  לא מעט ביתנים הממוקמים בפינת התערוכה יעוצבו בצורת האות ר'.
  • ביתן פתוח – כמו אי, לארבעת הכיוונים, יתאים לביתן הממוקם באמצע תערוכה.
  • ביתן חצי פתוח בו האי נשען על קיר אחד, אך כל יתר הקירות הם חזיתות.

 

הרכב הביתן

חלק לא פחות חשוב הוא הרכב החומר ממנו עשוי הביתן. אם מדובר בתערוכה חד פעמית בה אתם משתתפים ואתם לא רואים צפי כי תשתתפו בתערוכה נוספת, תצטרכו ביתן לפעם אחת ולא יהיה לכם חשוב אם ניתן להעביר את התערוכה לתערוכה נוספת. אך מי שמפעיל עסק שנמצא פעמים רבות בתערוכות, ירצה ביתן מודולארי רב פעמי. כך בכל פעם בעל הביתן יוכל להרכיב את הביתן בצורה עצמאית ולהביא אותו לגודל הביתן הרצוי.

רכב הביתן

התאמה לאירוע

ביתן התערוכה אמור לחפוף לאופי האירוע ולתוכנו. גם רמת ההשקעה לצד רמת העיצוב, חייבים להיות מותאמים לאופי קהל היעד שינכח בתערוכה. הביתן אמור להעביר את המסר השיווקי של העסק. וודאו שהמסר מספיק מובן.

 

הקפידו על ערך מוסף

חשוב שלביתן שלכם יהיה ערך מוסף לעומת יתר הביתנים בתערוכה. נסו להיכנס לנעלי הלקוח הפוטנציאלי המסתובב בתערוכה, מה הוא ישמח לקבל ממכם. אולי יהיה נכון לחלק מוצר פיילוט או טעימות, בהתאם לאופי העסק שלכם… הקפידו לשמור את המידע על הפונים אליכם ולסמן את הפונים החמים שהתעניינו במוצר שיש לכם להציע ולא מילאו פרטים רק בגלל שרצו לקבל ממכם טעימה.

עיצוב דוכנים