אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה סוגי מרכזיות קיימים בשוק ומה ההבדלים בניהן

כולנו מכירים את מרכזיות מוקדי הטלפון הישנות שאומרות "אחריי הביפ תשאירו הודעה.."

או חדשות יותר הכוללות ניתוב שיחות ותו לא.

היום יש מגוון סוגי מרכזיות בשוק וניתן להתחדש בכלי טכנולוגיה חדשים המותאמים לכל עסק וצרכיו.

 

אילו כלים מרכזייה חדשה מציעה לבתי עסק?

המרכזייה החדשה נקראת מרכזיה בענן המרכזיות מתחדשות כל הזמן ומתאימות את עצמם לטכנולוגיות המומצאות כל יום, בין התכונות המרכזיות תוכלו למצוא –

  • רישום אוטומטי לשלוחות
  • האזנות מתפרצות ולחישה לשיחה
  • כניסה לתור
  • המתנה נעימה
  • הודעות ומוזיקה בזמן המתנה על הקו
  • העברת הפנייה של שיחה
  • הקלטות
  • תא קולי מוביל למייל
  • פקס למייל

מרכזיות בענן מתאימות לכל בית עסק קטן ועד גדול שרוצים לתת חוויה טובה וחדשה לשני הצדדים – נציגי השירות של החברה וכמובן הלקוחות.
שירות לקוחות הוא אחד התחומים החשובים בבניית ופיתוח החברה שלכם, בעצם מה שמשאיר אתכם בעניינים ופועלים זו העובדה שהלקוחות שאיתם אתם עובדים נהנים מהשירות ורוצים להמשיך איתכם. כמובן שגם התוכן והמענה המקצועי שהנכם נותנים הוא קובע אבל הכל מתחיל מאופן התקשורת .

 

מרכזיות בענן הם רק עבור עסקים גדולים?

ממש לא, זוהי נחלת העבר.היום מרכזיות בענן זמינות לכל עסק וגודלו. ברגע שבעלי עסקים מחליטים שהם מתמקדים בתקשורת ואיכות שירות הלקוחות הם מוזמנים להנות מניצול כלל הכלים של מרכזייה בענן.

למרכזיות בענן לעסק קטן יש יתרון נוסף של חיסכון בהוצאות ומעקב אחר התקציב החודשי. התשלום למרכזיה זו יעלה מדי חודש סכום קבוע לכן אין הפתעות של קווי טלפון מסורתיים כמו שיחות מחו'"ל, שיחות ארוכות וכו'…
שקט נפשי בתחום התקציב גם מאפשר לבעלי העסק מקום להתפתח ולצמוח ולא לדאוג לחשבון הטלפון שיגיע בסוף החודש.

 

איך זה עובד?

המרכזייה החדשה תעבוד על אותן תשתיות קיימות של קווי אינטרנט ותקשורת הקיימות כבר בבית העסק ללא צורך בהתקנות קווי טלפונים ועוד.. החיבור של המרכזייה לאינטרנט מאפשר את הממשק עם סמראטפונים ומחשבים עם הלקוחות – התכתבות במייל וקבלת מידע אונליין וגם בתוך בית העסק – מסירת דוחות באופן אוטומטי ועוד…

 

למה כדאי להשתמש במרכזיות בענן ולא במרכזיות המסורתיות?

מרכזיה בענן זהו הצעד הראשון בשביל כל עסק עבור ייעול, היום יש טכנולוגיה מדהימה שיכולה להחליף עבודת נמלים של עובדים שיכולים להתעסק בדברים הרבה יותר חשובים.

למעבר למרכזייה בענן ישנן ארבעה יתרונות ברורים –

  1. הוצאה כספית קבועה על תחום התקשורת ללא הפתעות.
  2. שירותי עדכון, אבטחת מידע וגיבוי – ללא חשש מגניבות ואיבוד מידע.
  3. מתן שירות איכותי ומסור ללקוחות.
  4. מתן אפשרות עבודה מכל מקום לעובדים ללא הגבלה פיזית למכשיר הטלפון המסורתי.

 

לסיכום

צאו ובדקו את האפשרויות שמתאימות לכם, כל שדרוג בתחום זה יביא אותכם לתוצאות נפלאות.

מענה טלפוני