אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לבחור אפיק השקעה שיניב תשואה גבוהה

מעוניינים להגדיל את הכסף שלכם על ידי השקעות? מבולבלים בין אפיקי ההשקעה וכולם נשמעים לכם אותו דבר אך שונים בתכלית? אנחנו כאן כדי לעשות סדר ולהמליץ על אפיק השקעה מעולה עם פוטנציאל רווח מהגבוהים בעולם ההשקעות.

 

האם יש אפיק אחד מומלץ?

השקעת כספים בוודאי בצעדים הראשונים הינה תחום אישי שעלול להיות רגיש ומפחיד ולכן מומלץ לכל משקיע להתעניין ולהבין את מושגי היסוד בעולם הכלכלה, להתייעץ עם מומחי השקעות ולבחור את האפיק המתאים ביותר עבורו מבחינת סיכון, רווחים, דמי ניהול וההעדפה אישית. במאמר זה נמליץ על השקעה בנכסים דיגיטליים אודות יתרונותיהם ושאלות שצריך לשאול לפני השקעה.

 

איזה שאלות צריך לשאול?

על מנת לבחור את האפיק המתאים ביותר עבורכם מומלץ להתייעץ עם מומחי השקעות ולקרוא על מגוון האפיקים כמו – נדל"ן בארץ או בחו"ל, קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעה במט"ח, פיקדון, השקעות חברתיות, נכסים דיגיטליים ועוד. לפני כן כדאי לשאול את עצמכם ארבע שאלות שיכוונו אתכם בדרך המפותלת.

  1. מטרת ההשקעה – כמובן שהמטרה היא להרוויח עוד כסף מהכסף שכבר יש בידינו אך יש מידע רב שיסייע לכם אם תגדירו מטרה מדויקת יותר כמו – מימון לימודים לתואר, חיסכון לילדים, דירה, איכות חיים גבוהה לאחר פרישה, רכב, חתונה ועוד… כשתגדירו מטרה מדויקת הכוח רצון שלכם להתמיד בהשקעה יגדל ובנוסף תוכלו למקד את החיפוש שלכם.
  2. טווח השקעה – טווח ההשקעה ייגזר באופן ישיר כמעט תמיד ממטרת ההשקעה. משך זמן ההשקעה הוא אחד הגורמים הגדולים בבחיר אפיקי ההשקעה. טווח השקעה גדול יותר יאפשר לכם לקחת סיכונים גדולים יותר שיעמוד בפניכם יותר זמן להחזיר הפסדים שעלולים לקרות. אפיקי השקעה לטווח קצר יהיו שונים לחלוטין מהטווח הארוך. פשרה באמצע תהיה אפיקי השקעה עם רמת נזילות גבוהה שקיימים רבים מהם בשוק.
  3. רמת סיכון – חשוב להבין מי אתם בעולם ההשקעות – סולידיים או נועזים? משקיעים מתחילים בדרך כלל הולכים על המסלול הבינוני וכך מבינים עם הצעדים הראשונים לאן הם נוטים. יועץ השקעות יוכל לעזור לכם להבין את המיקום שלכם בין נועזות לשמרנות וביחד תתאימו את רמת הסיכון עבורכם.
  4. סך ההשקעה הראשונית – אפיקי ההשקעה ישתנו גם בהתאם לסכומי הכסף ההתחלתיים כמו כן דמי הניהול ישתנו ככל שהסכום יהיה גבוה יותר דמי הניהול יהיו זולים יותר וכמובן בסכום קטן לא כל האפיקים יהיו ברי השגה.

 

מילים אחרונות והמלצה על INVESTA  – השקעה בנכס דיגיטל

תוכלו לרכוש נכס דיגיטלי החל מ – 17,500 שקלים ולייצר הכנסה פסיבית לשנים הקרובות בשליטה ושקיפות מלא לאורך כל הדרך. השקעה בנכס דיגיטלי תוכל להתאים כמעט לכל התשובות הקיימות לשאלות שפירטנו מכיוון שהאופציות להשקעה מגוונות ומלוות באנשי מקצוע 24/7. המשיכו לבחון את עצמכם כמשקיעים צעירים ובדקו את השקעות בנכסים דיגטליים ולא תתחרטו.

הַשׁקָעָה