אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך להגדיל את ההכנסות שלך בעזרת קידום אתרים?

אין צורך לומר שעולם האינטרנט הוא קשוח וכי למידה והטמעת טכניקות קידום אתרים מתקדמות יכולות לתת לך את היכולת להמיר לקוחות פוטנציאליים נוספים ללקוחות נאמנים, ובסופו של דבר לשפר את המכירות.

אבל קידום אתרים מתפתח כל הזמן ושיטות העבודה המומלצות משתנות עם הזמן, כך שזה יכול להיות קשה לדעת אם אתה עושה כל מה שאתה יכול כדי להגדיל את המכירות בעזרת קידום אתרים.

 

במאמר הבא ניתן 3 שיטות שיעזרו לך להגדיל את ההכנסות בעזרת מומחה קידום אתרים.

  1. השתמש במילות מפתח בחוכמה

מילות מפתח הן עדיין חלק מכריע במשוואה. ללא מילות מפתח, לקוחות פוטנציאליים לעולם לא ימצאו אותך כשהם יבצעו חיפוש, וזו הסיבה שמילות המפתח צריכה להיות אבן הפינה באסטרטגיית ה-SEO שלך.

Google AdWords זה מקום מצוין להתחיל במחקר מילות מפתח, אך יש הרבה כלים אחרים לתכנון מילות מפתח שתוכל להשתמש בהם. אל תשכח גם את מילות המפתח הארוכות, מכיוון שמחצית משאילתות החיפוש הן באורך של יותר מארבע מילים, יש פחות תחרות על הביטויים האלה ויש להם אחוזי המרה גבוהים יותר. כאשר יש לך את מילות המפתח הנכונות בארגז הכלים שלך, הן יעזרו לחבר אותך עם לקוחות פוטנציאליים שמחפשים לקנות את מה שאתה מוכר.

 

  1. צור תוכן מעולה

עם זאת, מילות מפתח לא יעזרו לך אם לא יהיה לך תוכן נהדר. תוכן הוא יותר מסתם כלי למילות מפתח – הוא כלי שבו אתה יכול להשתמש כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים. הוא משהו בעל ערך שאתה יכול להציע ללקוחות, והוא משאב לשיתוף שבו תוכל להשתמש כדי להגיע לקהלים חדשים.

כך תוכן יכול לפעול להגדלת המכירות: כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים באינטרנט מידע על מוצר או שירות הדומים למה שאתה מציע, הם יתקלו בפוסטים ברשתות חברתיות, בלוגים, דפי אינטרנט ותכנים אחרים שנועדו להקל בדרך מסוימת על ההחלטה לבצע רכישה. כאשר אתה פועל בכדי לייצר את התוכן הטוב ביותר באינטרנט בנושא, לקוחות פוטנציאליים ימצאו את המותג שלך לפני כל האחרים, וזה ייתן לך הזדמנות לבנות מערכות יחסים ולהמיר לידים ללקוחות.

 

  1. השתמש במדיה חברתית כדי להגדיל את הקהל שלך

מדיה חברתית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיית קידום אתרים מקיפה ומודרנית, וזאת מכיוון שמספר גדל והולך של צרכנים פונים לפלטפורמות אלה כדי ליצור קשר עם עסקים. כמעט 80 אחוז מהאנשים פונים לפייסבוק כאשר הם רוצים למצוא תוכן מעניין, וזה אומר שיש לכם הזדמנות עצומה להגיע לקהלים חדשים, למשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים ולפתח מערכות יחסים מתמשכות עם לקוחות.

מעבר לכך, מדיה חברתית היא גם דרך מצוינת להראות צד אנושי יותר של הארגון שלך, היא יכולה לשמש ככלי שיווקי ישיר הודות למשאבים כמו מודעות פייסבוק ואף לתרום למאמצי שירות הלקוחות של העסק.

 

מחשבון