אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

msn נדל"ן מציגים – איך לקנות דירה ב-2020

רכישת דירה היא ללא ספק- אירוע מרגש. בצד ההתרגשות הגדולה לקראת נכס חדש, ישנם גם המון לבטים וחששות, המוכרים היטב למי מאיתנו שכבר עשה צעד משמעותי שכזה. שוק הנדל"ן הוא שוק מגוון ומעניין, הטומן בחובו אופציות רבות, ובצידן גם סיכונים מסוימים. השקעה לא נכונה או פזיזה בתחום הנדל"ן- עלולה לגרום לנו הפסדים משמעותיים. עם כניסתה של שנת 2020, MSN נדל"ן- אחת החברות המובילות בשוק הנדל"ן הישראלי, ריכזה עבורכם מספר הנחיות שימושיות, שעשויות לעזור לכם בקניית הדירה החדשה שלכם.

החלטנו לקנות דירה!

רכישת דירה בישראל בשנת 2020, היא צעד שאינו מובן מאליו כלל, ולעתים מגיע לאחר שנים רבות של עבודה וחסכונות, כך מסבירים לנו בחברת MSN נדל"ן– המתמחה בתחום קבוצות הרכישה בפרויקטים של דירות מגורים. החלטה על רכישת דירה היא מרגשת ושמחה, ועם זאת- כדאי שתהיה מחושבת לפרטי פרטים, על מנת לא להיקלע לבעיות כאלו ואחרות. לא כולנו מביני עניין בתחום הנדל"ן, שהרי מדובר בשוק מורכב שעלול לתעתע אפילו באנשים המבינים דבר או שניים. ובכן, ראשית כל, ההמלצה היא לעבוד עם מישהו שאנו סומכים עליו, ורצוי שתהיה זו חברה בעלת ניסיון של כמה שנים וכזו שעובדת בשקיפות מול לקוחותיה.

בית

 

לחשוב על כל הפרטים

בצד ההוצאה הברורה ברכישת דירה, הלוא היא עלות הנכס, קיימות הוצאות נוספות הכרוכות ברכישה כזו- מיסים, תשלום לאנשי מקצוע, הובלה, ועוד, ומן הסתם- נרצה לחשב בצורה המיטבית ביותר את הסכום שאנו עתידים לשלם. בכל הנוגע למחיר הנכס- רכישת דירה דרך קבוצות רכישה עשויות להוזיל את העלות בצורה משמעותית עבור הרוכשים, ועדיין- מומלץ לרוכשים לשים כסף בצד מראש- עבור בעיות שעלולות להתעורר בטווח הקרוב לאחר רכישת הנכס. התנהלות שכזו היא חכמה, ומאפשרת לנו להיות מוכנים ולא להיתפס כשאנו לא מוכנים. דוגמה טובה להתנהלות כלכלית חכמה, היא בדיקת המתקנים השונים בנכס- קירות, ריצוף, חימום וסניטריה, ועריכת צפי של תיקונים שעלולים להידרש בטווח הקרוב. כך למשל- תיקון ניאגרות סמויות עלול להיות יקר יותר מאשר תיקון ניאגרות סטנדרטיות, וסימני לחות בקירות או תקרות- עלולים להתפתח מהר מאוד לבעיה משמעותית לאחר כמה ימי גשם.

אלו מביננו שידם משגת לרכוש דירה בשנת 2020- סביר שהגיעו לכך לאחר שנים רבות של חיסכון ועבודה. ללא ספק מדובר בצעד משמעותי ומרגש, שבצידו גם מונחת אחריות ומחשבה. שוק הנדל"ן הוא מורכב ומגוון, ונרצה לצידנו מישהו שמבין עניין, ויידע לייעץ לנו בצורה שקולה כיצד לתמרן בו ע"מ להגיע למטרתנו. חברות כמו MSN נדל"ן מציעות ללקוחות שירות המבוסס על ניסיון משמעותי, וכזה המתנהל בשקיפות מירבית אל מול הלקוח. ככל שמדובר ברכישת דירה, אין ספק שהדרך המומלצת ביותר תהיה זו הדוגלת בהתנהלות שקולה ומחושבת, ומאפשרת לנו רכישה בטוחה, משתלמת כלכלית, ונטולת הפתעות בלתי רצויות.