אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך משיגים מט"ח במחיר הזול ביותר?

אנו חיים בעולם גלובלי ואין ספק כי כיום אפשר לקום בבוקר בישראל ובערב כבר להיות בניו יורק. אז נכון הקורונה פגעה קצת בגלובליות של העולם אך אפשר לומר כי בזכות החיסונים אנו יוצאים מן המגפה הזאת ויותר ויותר אנשים חוזרים לשגרת החיים שבה יש קשר הדוק בין ישראל ובין חו"ל. אם אתם נוסעים לחו"ל אתם בטח יודעים כי עליכם לעשות דברים רבים כמו לארוז מזוודה, לקנות כרטיס טיסה, להזמין מלונות וכן גם להשיג מט"ח. ללא מט"ח יהיה קושי אדיר לשהות בחו"ל ולכן אנו חייבים לקנות אותו. כמובן שאנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להשיג מט"ח במחיר הזול ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי לא נבזבז כסף על החלפות מטבע. עליכם לדעת כי העמלות על שימוש במט"ח הן גבוהות ולכן יש משמעות לשאלה איפה אנו קונים מט"ח.

 

איפה הכי כדאי לי לקנות מט"ח?

עולה השאלה איך משיגים מט"ח בזול או בעצם איפה הכי כדאי לנו לקנות מט"ח. אם כן יש מספר אופציות לקניית מט"ח, דואר ישראל, ציינג'ים ובנקים. כמו כן אפשר להחליף מט"ח אצל חברות עצמאיות העוסקות בכך ואפשר אפילו להחליף מט"ח בחו"ל. איך שלא נסתכל על זה כיום זה ברור כי את העסקה הטובה ביותר להחלפת מט"ח תעשו בחברה עצמאית. עליכם להבין כי בשאר המקומות כמו בנקים, דואר ישראל או חו"ל העמלות הן מאוד גבוהות ולכן לא כדאי להחליף בהן מט"ח. איך שלא נסתכל על זה קניית מט"ח בחברה עצמאית היא הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות וזה לא נתון במחלוקת.

 

מדוע חשוב לקנות מט"ח במקום אמין?

עליכם לדעת כי כיום אפשר לקנות מט"ח בתשלומים וכך לשלם כל מספר שבועות על המט"ח שקנינו בפעם אחת וכך בגלל פריסת התשלומים יהיה לנו יותר קל לשלם על המט"ח שקנינו. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה היכן אתם קונים את המט"ח ואתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי למצוא מקום אמין למכירת המט"ח. עליכם להבין כי ככל שתמצאו מקום יותר אמין למכירת מט"ח כך הסיכוי שהמט"ח יהיה מזויף שואף לאפס. לכן אתם צריכים לשים לב טוב טוב איפה אתם קונים את המט"ח שלכם ולא להתפשר על נקודה זו לעולם בשביל להבטיח כי תקבלו מט"ח מקורי וטוב.

 

איך אדע כי המקום שבו אני קונה את המט"ח הוא אמין?

אז איך נדע כי אנו קונים מט"ח במקום אמין? מה אנו צריכים לעשות בכדי לברר זאת? אם כן אתם צריכים להבין כי עליכם לקבל המלצות על המקום שמוכר לכם מט"ח. דברו עם אנשים אשר קנו שם מט"ח בעבר ושמעו מהם האם הם ממליצים על המקום או שהוא לא שירתם אותם כמו שצריך ואז אנו נצטרך להמשיך ולחפש אחר מקום טוב יותר למכירת מט"ח.

מניות