אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך תעלו את שווי הנכס שלכם עם זגגות השרון

כיצד מעלים את שווי הנכס?

רבים מאתנו, מעוניינים בשלב מסוים, להעלות את ערכו של הבית הפרטי שלהם בדרכים שנות. אחדים יעשו זאת על ידי שיפוץ נרחב של פני הבית או על ידי הוספת אגפים שלמים לביתם. זהו תהליך יקר שדורש השקעה כספית נרחבת וכרוך בסבל רב. שכן שיפוץ מסוג כזה פוגע בהכרח במהלך החיים התקין בבית.

אחרים יעשו זאת על ידי תוספות חזותיות, גמורים מקומיים ושיפוצים קטנים שמעלים את ערכו של הנכס, על ידי השקעה כספית נמוכה יחסית וללא הפרעות של ממש לחיי הדרים בבית.  הבעיה הגדולה בצורת שיפוץ זו היא, שעליו להיות כמה שיותר מדויק, עם גימור עד לפרטים הקטנים ועשוי מחומרים איכותיים. אך לצערנו, בשוק השיפוצים מסתובבים שרלטנים רבים, לכן יהיה עליכם לחפש חברה מכובדת ובעלת מוניטין, על מנת שתוכלו ליהנות מתוצאות השיפוץ בלב שקט.

חברת "זגגות השרון" נועדה בדיוק בשביל עבודות אלו. על ידי הדרכים אותן נפרט בפניכם, עם מקצועיות וניסיון בתחום של מעל ל- 30 שנה ועם אחריות מקיפה, חברת "זגגות השרון" תעלה את ערכו של הנכס שלכם בצורה האיכותית והמתאימה ביותר עבורכם.

 

צורות העלאת שווי הנכס

הוספת מקלחון מעוצב

חברת "זגגות השרון" מתמחה בהרכבת מקלחונים מסוגים וצורות שונות. המקלחונים מיועדים ליצירת חדר רחצה נעים ופרקטי. על ידי תהליך מקצועי של התאמת ועיצוב המקלחון לחלל האמבטיה האישי שלכם, בגימור ובצורה הנכונה, תוכלו "להקפיץ" בצורה משמעותית את שווי הנכס שלכם.

 

מעקות זכוכית

מעקות בבית הפרטי נועדו מלכתחילה לבטח את עלייתם של הדרים בבית. בעייתם העיקרית של המעקות בבית היא, שהם חוסמים את שדה הראייה של הדרים בבית ומשרים אווירה של חוסר נוחות וחוסר מרחב. חברת "זגגות השרון" מתמחה בהתקנת מעקות מזכוכית, עם תו תקן ישראלי, שמעניקים למתגורר בבית את תחושת המרחב לה הוא זקוק ומוסיפים לבית חינניות אלגנטיות. על ידי הרכבה של מעקות זכוכית בבית שלכם, תקפיצו את ערכו של הנכס שלכם ללא טרחה רבה מדי.

 

ויטרינות ומחיצות זכוכית

דרך נוספת להעלות את ערכו של הנכס שלכם באמצעות "זגגות השרון", היא התקנת ויטרינות, כלומר חלונות זכוכית גדולים, שמשווים לבית מראה יוקרתי, מאירים את חלל הבית וגורמים לתחושת מרחב ונעימות. תוכלו אף לתחם חללים באמצעות מחיצות זכוכית ולהוסיף מדפי זכוכית שיתאימו לעיצוב הכללי.

אין ספק שהשימוש בזכוכית בשיפוץ פנים הבית, יעניק שווי נוסף רב לנכס שלכם, ובמיוחד על ידי חברה מקצועית, שתספק לכם את החומרים הנכונים והייעוץ המקיף לכל אורך תהליך השיפוץ וההתקנה. גם אם אין לכם תכנית שיפוץ ברורה, אתם מוזמנים להיוועץ באנשי המקצוע של "זגגות השרון" לקבלת רעיונות מגוונים, ולהיכנס לאתר האינטרנט של החברה לקבלת תמונות להשראה.

 

אחוזים ובית