אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איפה הכי כדאי להשקיע כסף לטווח הארוך

אם בעבר תיקי השקעות, בורסה ומניות היו מילים ששייכות רק לאנשי מקצוע היום הם כבר חלק בלתי נפרד מהשיח היומיומי ויש אופציות רבות להשקעות שונות בתקציבים שונים ולמטרות שונות. השקעה לטווח ארוך בדרך כלל השקעות עבור חיסכון לילדים ועוד, איפה הכי מומלץ ומה צריך לדעת?

 

איך מתחילים לגרום לכסף לעבוד עבורכם?

בין אם אתם רוצים לנסות את מזלכם לבד או לקחת ניהול מקצועי עבור התיק שלכם השלב הראשון בכל אחד מהמקרים הוא לקרוא מדריכים, להבין מושגים בסיסיים בעולם ההשקעות והכספים, אופציות, יתרונות וחסרונות. ישנם מדריכים רבים באינטנרט כמו למשל שמענו, פורטל פיננסי המספק מידע מגוון על כל העולמות הפיננסיים כולל ביטוחים, החזרי מס, זכויות, השקעות ועוד…

 

האם זה כדאי לקחת ניהול תיקים מקצועי?

אם יש לכם זמן וכסף פנויים ואתם מוצאים את העולם הפיננסי מובן ומעניין לכם תוכלו לנסות את מזלכם, כמובן זכרו שכמו בכל דבר יש עליות ומורדות. בעלי הון המעוניינים להשקיע את כספם ו"לתת לו לעבוד" בוחרים באפשרות של ניהול תיקים מקצועי שכנראה יוכל להבטיח תוצאות טובות יותר.

 

למה השקעה לטווח הארוך היא טובה?

ראשית כל הכבוד לכם על שהרמתם את הכפפה בזמן והחלטתם להשקיע לטווח הארוך, ככל שתקדימו להשקיע את הכסף שלכם תוכלו להנות מיתרונות מעולים כמו הצטברות ריבית דריבית, שמירה על ערך הכסף גם בתקופות של אינפלציה, מקסום פוטנציאל הרווח מתוך פרק הזמן הארוך, חסכון באמצעות אפיקי השקעה מוכרים במס.

 

מה חשוב לדעת?

אחד הכללים הראשונים של השקעה שרוב המומחים יסכימו עליהם הוא פיזור הסכום, לא להשקיע את כל הסכום בדבר אחד גם אם אתם בוטחים בו במיליון אחוז. הפתעות תמיד קורות ולא הייתם רוצים שתהיו תלויים בהחלטה אחת. לפניכם מספר אפיקי השקעה מומלצים, כמובן שחוץ מהם יש עוד ותוכלו לבחור את האפיקים המתאימים לכם.

  1. השקעה בנדל"ן בארץ – נחשבת להשקעה די בטוחה ובמשך שנים היוותה האפשרות המקובלת ביותר לתשואה טובה ומובטחת. השקעת נדל"ן בארץ היא טובה לטווח הארוך מכיוון שהיא מהווה נכס שיהיה ניתן להוריש לדור ההמשך וגם להניב אחוז נכבד מדמי שכירות.
  2. השקעה בשוק ההון או בבורסה – בעזרת חברת השקעות או באופן עצמאי ניתן לרכוש מניות או אג"ח שיהפכו את המשקיע לשותף בחברה, השקעות לטווח הארוך בתחום זה נועדו למשקיע לנצל את העלייה בשווי החברה עם השנים לכן כדאי לבחור בחברה שערכה עתיד לעלותץ
  3. השקעה במטבע חוץ.
  4. השקעה בזהב.
  5. חיסכון דרך פיקדון בבנק.

 

לסיכום

זהו הסבר קצר על קצו של המזלג וכדאי להבין באמת את העולם הפיננסי יש להעמיק רבות ולחקור, אנו ממליצים על יניהול תיק השקעות אצל חברה מקצועית על מנת לצמצמם את הסיכונים ולהנות מתוצאות ותשואות טובות של הכסף שלכם.

הַשׁקָעָה