אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איפה הכי כדאי להשקיע בנדל"ן בעולם

אם יש לכם סכומי כסף ששוכבים בבנק, אתם לבטח לא מקבלים עליהם שום תשואה, כל יועץ השקעות יציע לכם לא מעט דרכים להרוויח ריביות ותשואה על הכסף.
אם זה השקעה במניות, אג"חים או תוכניות חסכון שונות, כל מקרה לגופו טומן בחובו גם לא מעט סיכון, וככל שרמת הסיכון יורדת איתה אחוזי התשואה יורדים בהתאם, מה גם מקרים בהם אחוזי התשואה נמוכים כל כך, שאחרי ניכוי מס רווחי הון ועמלות של דמי ניהול, סכום ההשקעה שלכם עלול לרדת לפחות מהקרן אותה השקעתם.

רק לצורך דוגמה קטנה, אם ברשותכם סכום של חצי מיליון שקלים חדשים, אותו תרצו להשקיע בכל בנק בישראל הריבית המוצעת היא פחות מ 0.5 אחוז, ישנם בנקים שמציעים על סכומים כאלו של חצי מיליון שקלים חדשים עד מיליון שקלים, ריבית של 0.1 אחוז בלבד !

כל אלו גרמו לכך שהרבה מאוד אנשים בעלי ממון מחפשים השקעות אחרות שיתנו לכספם תשואה יותר אטרקטיבית, ואין כמו השקעה בנדל"ן בכדי לקבל תשואה הולמת לכספכם.

איש נדלן

השקעה בנדל"ן – לא רק בישראל

כמו שכבר הבנו כי הרבה מאוד בעלי ממון רוצים להשקיע את כספם בנדל"ן, זה לא תמיד מתאפשר במיוחד שמדובר על נדל"ן בישראל.

בכדי לרכוש דירה להשקעה בישראל, סכומים של חצי מיליון שקלים חדשים לא יספיקו לכך, מה גם שעל רכישת נכס שני מוטלים לא מעט מיסים, בניהם מס הרכישה המוטל באחוזים, (כלומר ככל שערך הנכס גבוה יותר תשלמו יותר כסף במיסים).

אז איך בכל זאת אפשר להשקיע בנדל"ן שנחשב להשקעה בטוחה ביותר ?

פשוט מאוד, השקעות נדל"ן מחוץ לישראל, אלו הן השקעות שהפכו להיות ההשקעות הבולטות והכדאיות ביותר, יחד עם הכדאיות של השקעות אלו, חייבים לבדוק כל השקעה כזו בצורה יסודית ולבחון את כל הממצאים ואת הסיכונים הכרוכים ברכישת נכס במדינה זרה.

רכישת נכס במדינה זרה מהווה סיכון גבוה מאוד, גם אם מדובר על השקעה שנחשבת לבטוחה כמו נדל"ן.

לכן לפני שאתם רצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, ראשית יש לבחון את המדינה והמקום בו ההשקעה תהיה הכי בטוחה ומשתלמת.

להשקעות משתלמות היכנסו לאתר: https://www.england-israel.co.il.

איך תבחרו את המדינה בה תרצו להשקיע בנדל"ן ?  לפי הפרמטרים הבאים :

שער השקל החדש מול המטבע המקומי :

חשוב מאוד להבין את המשמעות של פערי המחירים בין סוגי המטבעות, שער השקל משתנה בהתאם לשער של מטבעות אחרים.

לכן, ככל שהשקל יותר חזק באותה מדינה בה נרצה להשקיע, עלות הנכס תהיה נמוכה יותר (מבחינת המשקיע הזר) אבל יחד עם זאת מחיר התשואה באחוזים יהיה אולי גבוה, אבל בערך כספי הוא משתמע כהשקעה לא כל כך כדאית.

ההיבט המשפטי :

לכל מדינה חוקים משלה ומערכת משפט שעובדת באופן שונה, גם כשמדובר על משקיעים זרים, אותה מדינה יכולה להטיל מיסים.

חשוב מאוד לדעת ולהכיר את החוקים ואת מערכת המשפט, כמו כן להתנהל עם עורך דין שילווה אתכם בתהליך ויבדוק לעומק את ההיבטים האלו ולפיהם תקבלו את ההחלטה.

כלכלה יציבה :

מאז המשבר הכלכלי של יוון, שהיא חלק מהאיחוד האירופי הגדול והחזק, רבים נוטים להסס לפני השקעות נדל"ן בחו"ל, כדאי מאוד לבחון את החוזק הכלכלי של אותה מדינה.

אז איפה בכל זאת כדאי להשקיע בחו"ל ?

השקעות נדל"ן באנגליה יכולות להיות הפתרון הטוב ביותר, גם בזכות כלכלה יציבה וחזקה, מערכת משפט שמוכרת היטב להרבה מאוד עורכי דין, ובעיקר בזכות מחירי הדירות שעולים שם בקצב קבוע.