אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך אתר באינטרנט יעלה את ההכנסות למדביר

בשנת 2020 מי שרוצה להיות חלק מהמירוץ חייב להחזיק באתר אינטרנט. למה? פשוט מאוד – אם בעבר הפרסום והשיווק היו נעשים בעיקר מפה לאוזן, באמצעות הטלוויזיה, באמצעות הרדיו או באמצעות שלטי החוצות, הרי שהיום רוב הפרסום והשיווק נעשים באינטרנט במטרה להוביל את הלקוחות לאתר האינטרנט, כאשר הרצון הסופי הוא שהשיטוט הזה יסתיים כמובן ברכישה. גם בתחום ההדברה העניינים עובדים בצורה דומה, ובמאמר הקרוב ננסה להבין איך אתר באינטרנט יעלה את ההכנסות למדביר.

 

מה הקשר בין אתר האינטרנט לבין הכנסות?

אז כן, זה אולי נשמע לכם תמוה אבל עולם האינטרנט השתלט על כולנו, וגם מבלי שאנחנו שמים לב אנחנו מבלים בו שעות על גבי שעות. בין גלילה בפייסבוק לבין בהייה באינסטגרם, אנחנו לפעמים לא שמים לב לפרסומות שצצות לנו בעמודים השונים, אותן פרסומות ששותלות לנו רעיונות בראש כמו "אולי אני אקנה רמקולים חדשים?".

היות והטכניקה הזאת עובדת והיא עובדת מעולה, מי שרוצה לקחת חלק בעניין הזה חייב להיות מסוגל להפנות את הגולשים שלו לאתר אינטרנט.

 

איך אתר באינטרנט יעלה את ההכנסות למדביר?

אז בראש ובראשונה יש לנו את עניין הפרסומות. פרסומת שמגיעה בצורת באנר או דף נחיתה ולא מובילה אל אתר אינטרנט היא פרסומת לחלוטין מבוזבזת, היות ובסופו של דבר הלקוחות מעוניינים להגיע בלחיצה לאתר שמסביר להם בדיוק על שירותי המדביר, מחירי המדביר ולקבל עליו המלצות באתר שלו.

מעבר לזה, אתר האינטרנט של המדביר יכול לתת גם יותר מידע על צורות הדברה, מאמרים מקצועיים שמסבירים על התפתחות עולם ההדברה בשנים האחרונות וגם כמובן להוות מקור טוב ליצירת קשר עם השארת פרטים אישיים לחזרה.

 

רשתות חברתיות – עוד צעד בדרך להעלאת הכנסות למדביר

אתר באינטרנט הוא הבסיס של כל העניין הזה, אבל בהחלט אפשר להוסיף לו תמיכה נוספת על ידי פתיחת פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות. עמודים עסקיים בפייסבוק או באינסטגרם יכולים לתת הצצה אישית יותר אל חיי היום יום של המדביר, כאשר ניתן לשלב בהם גם סרטונים של לקוחות מרוצים הממליצים על השירות של המדביר, ובכך להפוך את אתר האינטרנט למקור המקצועי של המדביר ואיל ואת הרשתות החברתיות לדפים פעילים שיוצרים קשרים חברתיים עם הלקוחות הפוטנציאלים.

 

רוצים לראות דוגמה?

אחת מחברות ההדברה הגדולות בארץ, חברת המדבירים נט, השתלבה בכל הנושא הזה בצורה מושלמת. אתר המדבירים נט משלב את כל המידע המקצועי הנחוץ ללקוח, מחירון עבור סוגי ההדברות השונות, מידע ליצירת קשר טלפוני ועוד מידע שכל לקוח בודק לפני שהוא סוגר הדברה.

על מנת להתרשם ולקבל תחושה של איך הדברים אמורים להיראות, אנחנו ממליצים לכם להיכנס אל אתר האינטרנט של חברת המדבירים נט, לשוטט קצת בין הקטגוריות השונות וללמוד איך לעשות את זה בעצמכם ובגדול. בהצלחה!