אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

באיזו מדינה הכי כדאי להשקיע?

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בנדל"ן?

עד היום לא היה לכם מספיק כסף לכך אך מצבכם השתנה ואתם תוהים איך לעשות את הדברים?

אם כך, הגיע הזמן שתבינו: השקעות נדל"ן לא חייבים לבצע רק בתוך מדינת ישראל, כי העולם כולו פתוח לפניכם.

 

השקעה חכמה בנדל"ן

בבואנו להבין באיזו מדינה באמת כדאי לכם להשקיע, יש לקחת בחשבון את העובדה שיש מגוון רחב של אפשרויות. אומנם זה נכון שבתור אנשים שמגיעים ומשקיעים מבחוץ אתם צריכים להתמודד עם קשיי שפה ובירוקרטיה, אך מצד שני, יש לא מעט מדינות שבהן התשואה שתוכלו לקבל תהיה גדולה פי כמה לעומת האפשרות להרוויח בארץ. השקעות נדל"ן בארה"ב הן אופציה שלא במקרה כל כך הרבה ישראלים חושבים עליה, שכן מדובר על אפשרות שתוביל לא פעם לרווח נהדר. אומנם צריך לדעת איפה בדיוק בארצות הברית כדאי להשקיע ואיך, אך מה שבטוח זה שאם תעשו את הדברים בצורה מסודרת – לא תצטערו על כך.

 

למה כדאי לקבל סיוע כשמשקיעים בנדל"ן בחו"ל?

בין אם אתם חושבים על השקעות במסגרת מולטי פמילי ובין אם אתם מעדיפים לבדוק מקרוב השקעות אחרות בארצות הברית, כדאי יהיה לבדוק איך אתם בוחרים את ההשקעה הנכונה לכם. העניין הוא שכאשר אתם מתייעצים עם מי שחי ונושם את התחום הזה – אתם יכולים ליהנות מיתרונות רבים. המומחים יעזרו לכם להימנע מהשקעה לא כדאית והם יעזרו לכם, בעיקר, לבחור את האזור הנכון ביותר להשקעה. זה ידוע שיש מקומות שבהם היכולת להשכיר אח"כ את הנכס הרבה יותר גדולה ויש גם אזורים מבוקשים יותר שבהם תוכלו לגבות שכר דירה גבוה יותר. מעבר לבחירת האזור הנכון להשקעה, המומחים יעזרו לכם גם להתנהל נכונה מול כל הבירוקרטיה ולכן גם במובן הזה בהחלט כדאי לחשוב בחיוב על האפשרות של קבלת עזרה בעניין.

 

האם כדאי להשקיע לבד או עם שותפים?

אתם חושבים שאולי אין לכם הון מספיק כדי להשקיע לבדכם? חשבתם להכניס עוד מישהו להשקעה הזאת, כמו שותף, חבר או קרוב משפחה? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה מומלץ. זה מאוד תלוי במצב שבו אתם נמצאים. כמו כן, עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לחשוב על השקעות בארצות הברית או במדינות שונות אחרות בעולם, זו העובדה שפעמים רבות ההון ההתחלתי הנדרש נמוך יותר בהשוואה להון הדרוש בארץ. כלומר, גם עם סכום כסף הרבה יותר קטן תוכלו למצוא לכם לא מעט מקומות שמעניין להשקיעה בהם ולכן שווה לחשוב על כך בחיוב. מצד שני, אין ספק שאם תכניסו שותף להשקעה הזאת תוכלו לקנות נכס הרבה יותר גדול וכך גם הרווח שיהיה לכם בסופו של דבר יוכל להיות משמעותי יותר. אין תשובה אחת נכונה לשאלה האם כדאי להשקיע לבד או בשותפות אך מה שבטוח זה שצריך לבדוק את כל פרטי ההשקעה לעומק.

 

השקעה כספית